Audi R8 ile yeni bir randevu için hazırlanıyoruz. R8 ile ilk kez 2007 yılında tanışmış ve fazlasıyla memnun olmuştuk. İlk nesil R8, süper spor otomobiller arasında güncelliğini korumaya devam ediyor. Modern yüzü ve atmosferik benzinli motoru sayesinde araç, doğru kullanıcının elinde yolların yıldızı olmaya devam ediyor. Audi, nihayet R8'i iki yıl önce tamamen yenilenerek ikinci nesliyle kavuşmamızı sağladı. Bu kez araçta, 5.2 FSi V10 motor kullanıldı. İlk nesline göre daha keskin hatlara sahip olan MK2 Audi R8, makyajanmış yüzüyle de karşımıza çıkıyor. Yenilenen Audi R8'de far ve ön tampon yapısındaki güncelleme direkt olarak göze çarpıyor. Ayrıca, araçta 19 inçlik standart jantlar ve opsiyonel olarak tercih edilebilen çok hafif 20 inçlik jantlar da sunuluyor. Yeni Audi R8, süspansiyon dengesi artırılarak daha iyi yol tutuşu sağlamış ve direksiyon tepkisi de fazlasıyla iyileştirilmiş. Audi R8 Coupe, elektronik stabilite kontrol sisteminin geliştirilmesi sayesinde 100 km/s hızda fren yaparken 1.5 metreye, 200 km/s hızda ise 5 metreye varana kadar daha kısa mesafede durmayı başarıyor. Son olarak, yaşam alanında dikkat çekecek bir değişiklik bulunmadığını da belirtelim. Yani Audi R8 Coupe bildiğiniz gibi... Sadece artık biraz daha güçlü.