Sosyal medyada 'Influencer' şeklinde adlandırılan ve paylaşımları milyonlara ulaşan ünlü yıldızların herhangi bir ürün paylaşımı veya post için ödeme alıp almadıklarını açıkca belirtmeleri istendi. İngiltere Rekabet Kurulu, Rosie Huntington-Whiteley, Rita Ora'nın arasında olduğu 16 ünlüden sosyal medyadan paylaştıkları ürünlerden elde ettikleri gelirleri beyan etmelerini istedi. İngiltere'de Rekabet ve Piyasalar Kurulu (CMA), ünlülerin sosyal medya üzerinden paylaştıkları ürünlerden elde ettikleri gelirleri, hediyeleri ya da ödünç aldıkları malları beyan etmeleri gerektiği uyarısında bulundu. Pop yıldızı Rita Ora, oyuncu Michelle Keegan, şarkıcı Ellie Goulding, oyuncu Megan McKenna, yazar ve model Alexa Chung, model Iskra Lawrence ve moda blogger James Chapman'ın arasında bulunduğu ünlüler, bundan sonraki paylaşımlarında bu bilgileri vermeyi kabul etti. Adı geçen ünlü isimlerin hiçbirinin yasaları ihlal etmediği söylenmese de, çevrimiçi davranışlarını değiştirmeye gönüllü oldukları belirtildi. Buna uymadıkları takdirde, mahkemeye çıkarılabilir ve potansiyel olarak para cezaları ve hatta hapis cezasıyla karşı karşıya kalabilirler. Uyarı alan bundan sonra reklam ya da sponsorlu etiketleri kullanacak. Bu kararın Instagram gibi sosyal medya hesaplarından milyonlar kazanan ünlüleri ve fenomenleri etkileyebileceği belirtiliyor. Dünya markaları reklam vermek yerine ünlü isimleri ya da takipçi sayısı yüksek kişileri 'kendi ürünlerini kullanıyormuş' gibi gösterip reklam yapmayı tercih ediyor. Sosyal medyadaki yayın politikalarını değiştirmeyi kabul eden isimlerin tam listesi; Alexa Chung, Ellie Goulding, Rita Ora, Rosie Huntington-Whiteley, Zoe Sugg, Mario Falcone, Michelle Keegan, Binky Felstead, Iskra Lawrence, Millie Mackintosh, Louise Thompson, Jim Chapman, Megan McKenna, Chloe Sims, Holly Hagan and Dina Torkia.