Tommy Hilfiger, Lewis Hamilton ile birlikte tasarlanan Sonbahar 2019 Tommy x Lewis kapsül koleksiyonunu duyurdu. Tommy Hilfiger, Amerikalı tasarımcı Tommy Hilfiger ile beş kez FIA Formula One™ Dünya Pilotlar Şampiyonu ve erkek giyim küresel marka elçisi Lewis Hamilton'un birlikte tasarladığı Sonbahar 2019 TommyXLewis koleksiyonunu tanıttı. İngiliz yarış efsanesi, kapsül koleksiyonun 2019 Sonbaharında dünya çapında lanse edilecek küresel multimedya kampanyasında da rol alıyor. Tommy Hilfiger koleksiyon ile ilgili 'Sonbahar 2019 koleksiyonu için Lewis ile birlikte, klasik Amerikan spor giyimi ve modern sokak giyim tasarımları olmak üzere iki farklı dünyanın çatışmasından ilham aldık. İki yaratıcı bakış açısını harmanlayan koleksiyon, Lewis'in yaratıcılığını ve vizyonunu kattığı stiller sunarken marka DNA'mıza yeni bir yorum da getiriyor. Bu koleksiyon tam anlamıyla bir işbirliği gücü' dedi. Lewis Hamilton da şunları söyledi: 'Tommy de ben de herkesin kendisini benzersiz kılan yönlerini benimsemesi gerektiğine inanıyoruz. Sonbahar 2019 TommyXLewis koleksiyonu için terzi işi stillere yeni ve farklı dokunuşlar katarken sokak giyimi tutkumu Tommy Hilfiger Amerikan mirası ile buluşturduk. Kutlama niteliğindeki bu koleksiyon ve reklam kampanyası, birlikte çalıştığımızda gerçek potansiyelimizi açığa çıkarabileceğimiz fikrini hayata geçiriyor.' Bu sezon çekimleri moda fotoğrafçısı Mikael Jansson tarafından gerçekleştirilen entegre kampanya, 2019 sonbaharında dünya çapında lanse edilecek. Şık ve terzi işi zarafet ile sokak giyimi stillerinin kombine edildiği kampanya, Tommy dokunuşlarıyla yeni bir tutum ve enerji yaratıyor. Video, basılı, online ve açık hava reklamları içerecek olan kampanya, markanın pop kültüre bakış açısını dünya genelinde hayata geçirmeye devam eden benzersiz tüketici aktiviteleri ile desteklenecek. Sonbahar 2019 TommyXLewis koleksiyonu, her ortamda seyahat rahatlığını şehirde yaşam için terzi işi şık görünümlerle buluşturuyor. Re:Down® ve organik pamuklu malzemeler, koleksiyona daha sürdürülebilir bir boyut kazandırıyor. Sıcak bordo ve nötr tonlar ile zamansız ekose desenler, kırmızı ve mor batik boyama efektleriyle klasik eşofman, balıkçı yaka, yünlü kaban ve parka gibi stillere modern bir yorum katıyor. Minimal siyah bir kare tasarıma bürünen 'LH' logosu, Tommy Hilfiger'ın ikonik bayrağı ile İngiliz yarış pilotunun baş harflerini kutlamaya devam ediyor. Koleksiyon, Lewis'in imzası olan spor giyim stilini Tommy Hilfiger'ın klasik Amerikan 'cool' DNA'sı ile harmanlıyor. Koleksiyonda giyim, ayakkabı, aksesuar, iç giyim ve çoraplar sunuluyor. Sonbahar 2019 TommyXLewis koleksiyonu, tommy.com'da, dünya çapındaki Tommy Hilfiger mağazalarında ve seçili toptan satış ortakları aracılığıyla satışa sunulacak. Tommy Hilfiger markasının mirasında moda, müzik, sanat ve eğlence dünyasından pop kültür ikonlarıyla ortak çalışmalar uzun yıllardır önemli bir rol oynuyor. Tommy Hilfiger, 1990'larda modayı ünlülerle buluşturan ilk tasarımcılardan biri oldu. Aaliyah, Mark Ronson ve Usher gibi genç sanatçıları giydirerek bu akıma öncülük etti. David Bowie ve Beyoncé gibi efsane isimlere reklam kampanyalarında rol verdi. Daha yakın zamanda uluslararası süper model Gigi Hadid ile birlikte dört kapsül koleksiyon tasarladı. Bir süre önce de oyuncu Zendaya ile işbirliği içinde TommyXZendaya ortak koleksiyonunu lanse etti.