Brad Pitt kendi cilt bakım markasını kurdu

Dünyaca ünlü oyuncu Brad Pitt, "cinsiyetsiz" bir cilt bakımı markası çıkardığını duyurdu.

Giriş Tarihi: 22.09.2022 12:53

Hollywood'un göz bebeği Brad Pitt, kendi cinsiyetsiz cilt bakım serisini çıkarıyor. Marka, "Bilimle doğa buluşuyor" mottosuyla doğal bir güzellik çizgisi vaat ediyor.

Nick Cave ve Thomas Houseago ile birlikte yaptığı ilk sanat çalışmasının ardından Brad Pitt, beyaz perde dışında diğer alemlere girmeye devam ediyor ve şimdi de kendi cinsiyetsiz cilt bakım serisi Le Domaine'i ortaya koyuyor. Pitt, Hollywood'un ötesinde on parmağında on marifet olan bir aktör, yapımcı, hayırsever, şarap üreticisi ve şimdi 2012'de Güney Fransa'da Angelina Jolie için satın aldığı ve ortak sahibi olduğu bağ mülkünde cilt bakımı markası kurucusu olarak yeni bir ünvan kazanıyor.

58 yaşındaki marifetli aktör, Perrin ailesiyle ortaklaşa geliştirdiği yeni bir "bilimin doğayla buluştuğu cinsiyetsiz cilt bakım ürünleri serisini" getirmeyi vaat ediyor. Pitt, Château Miraval Côtes de Provence Rose'u ortak ürettikleri için Perrin'lerle çalışmaya pek de yabancı değil.

Pitt, markanın sahibi olmasına rağmen, markanın yüzü olmadığını ve markasının kendi ayakları üzerinde durmasını istediğini ifade ediyor. Ürünlerinde üzümün gençleştirici etkisinden faydalanan Pitt, La Domaine adını verdiği markasının ürünlerinde eski eşi Angelina Jolie'yle davalık oldukları Fransa'daki üzüm bağı Chateau Miraval'ın mahsüllerini kullandığını söylüyor.

Chateau Miraval'daki üzümlerin içlerindeki antioksidan sayesinde kendi cildine çok iyi geldiğini anlatan Pitt, marka kurmak hakkında şu açıklamayı yaptı:

Her gün başka birilerinin yeni ürünler çıkardığının farkındaydım. Kendi cildimde görünür bir değişim fark etmeseydim böyle bir zahmete hiç girmezdim. Gerçekten büyük bir fark yaratmaya çalışıyoruz.

Ünlü oyuncu, cilt bakım rutininde ve La Domaine'de eski sevgilisi Gwyneth Paltrow'un etkisi olduğundan bahsetti.

Pitt, "Gwyneth çok sevdiğim bir arkadaşım. Goop'la yaptıklarına bayılıyorum. Bir imparatorluk kurdu. O yaratıcılık içinde hep vardı ve Goop bu özelliğini dışa vurması için çok iyi bir platform oldu" ifadelerini kullandı.

Le Domaine'in ilk üç ürünü 'serum', 'krem' ve 'temizleme emülsiyonu' satışa sunuldu.

Ürünlerde üzümün antioksidan gücünün kullanıldığı, GSM10 molekülü kullanıldığı belirtildi. Markanın internet sitesinde ürünlerin 'cildin yaşlanma sürecini yavaşlatmaya yardımcı olduğu ancak daha da önemlisi yaş farkı gözetmeksizin herkese iyi, sağlıklı ve güzel yaşlanma şansı vermeyi' hedeflediği belirtildi.

BİZE ULAŞIN