2020 Oscar'ı tüm zamanların en düşük reytingini gördü

Sinema endüstrisinin en popüler etkinliklerinden biri olarak kabul gören Oscar Ödülleri, 92 yıllık tarihindeki en düşük reytingi bu yıl elde etti.

ABD'nin Los Angeles kentinde Pazar günü düzenlenen 92. Oscar Ödülleri, reytinglerde yere çakıldı. Sadece 23 milyon izleyiciyi ekran başına çekebilen törenin reytingleri yüzde 20 düştü. İzleyiciler, ayrıcalıklı ünlü isimlerin tepeden bakan konuşmalarını ikiyüzlü ve samimiyetsiz bulduklarını söylüyor.

ABC kanalından canlı yayınlanan töreni sadece 23.6 milyon kişinin izlediği belirtildi. Geçen yıl 29.5 milyon kişinin ekran başında olduğunu hatırlatan ABD basını, bu sene yüzde 20 gibi kaydadeğer bir azalma görüldüğünü vurguladı. Reytingler 2019'da kaydedilen 7.7 seviyesinden 5.3'e gerilerken, toplam izleyici sayısında da 6 milyonluk bir düşüş yaşandı.

92 yıllık bir tarihe sahip olan Oscar, böylece tüm zamanların en düşük izlenme oranlarını elde etti.

Televizyonda töreni takip eden izleyicilerin, ödül kazanan isimlerin kabul konuşmalarında politik mesajlar vermesinden artık bunaldığı ve bu isimleri ikiyüzlü buldukları belirtildi. İzleyiciler, ünlü ve isimlerin 'tepeden bakan' söylemlerinden nefret ettiklerini dile getirdi, ayrıca bir hayli ayrıcalıklı olan bu kesimin eşitlik ve adalet gibi konulardaki sözlerini samimiyetsiz bulduklarını vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.