"Louis Vuitton &" İle Sanatsal Yolculuk

Louis Vuitton 160 yıllık yaratım döngüsünü ve sanatsal iş birliklerini “LOUIS VUITTON &” sergisi ile kutluyor.

Louis Vuitton'un daimi ilham rotası olan Japonya'nın artistik vizyonerleri etrafında şekillenen sergi; Kansai Yamamoto'dan Hiroshi Fujiwara'ya, Yayoi Kusama'dan Nigo'ya, çok sayıda ünlü Japon sanatçıyı onurlandırıyor.

Zengin ve öncü bir yolculuğun izini sürerek, yirminci yüzyılın başlarındaki olağanüstü tasarımlara ışık tutan sergide özel yapım sandıklar; Louis Vuitton'un torunu Gaston-Louis tarafından tasarlanan vitrinler; Karl Lagerfeld, Cindy Sherman, Rei Kawakubo ve Frank Gehry gibi en beğenilen ve takdir edilen yaratıcı zihinler tarafından yeniden tasarlanan ikonik Monogram çantalar; Arata Isozaki, Richard Prince, Zaha Hadid ve çok yeni Artycapucines'in de dahil olduğu özgün sanatçı iş birliklerinden doğan koleksiyonlar yer alıyor.

Başarılı portre sanatçıları Yan Pei-Ming ve Alex Jatz'ın yanı sıra yeni medya sanatçısı Refik Anadol'un genç Louis Vuitton ruhunu yansıttığı çalışmaları da Tokyo'da yer alan sergide izlenebilir.

180'den fazla öğe aracılığıyla Louis Vuitton'un süre gelen iş birliği mirasının izini süren LOUIS VUITTON & sergisi, yetenek ve zaman ekseninde Paris'i Tokyo'ya bağlayan bir köprü olarak 19 Mart - 16 Mayıs 2021 tarihleri arasında deneyimlenebilir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.