Louvre Müzesi Sanal Ziyarete Açıldı

Louvre Müzesi, envanterinde bulunan yaklaşık yarım milyon parçayı sanal ziyarete açtı.

Paris'te bulunan dünyaca ünlü Louvre Müzesi, Mona Lisa ve Venus de Milo da dahil olmak üzere 480.000'den fazla eseri online olarak erişime açtı.

Müzenin resmi internet adresine girerek, sanal ortamda eserleri görmek isteyenlerden para talep edilmeyecek. Salgın yüzünden kapalı olan müze, "online" ziyaret programını geliştirerek, envanterinde bulunan 482 bin parçayı ziyaretçilerin hizmetine sundu.

Müze Müdürü Jean-Luc Martinez, "Birkaç yıldır zaten bu proje üzerinde çalışıyorduk, hem halka hem da araştırmacılara hizmet amacıyla bunun gerçekleştirdik. Ulaşılabilirlik, en önemli hedefimizdi." dedi.

Louvre Müzesini, salgın yüzünden kapanmadan önce 2019'da 14.1 milyon turist canlı olarak ziyaret etme imkanına sahip olmuştu.

Salgın yüzünden kapanan müzedeki eserlerin bir bölümü, geçen yıl 12 Mart-22 Mayıs tarihleri yine sanal ortamda ziyarete açılmıştı. Bu süre içinde sanal ortamda çoğu ABD'den 10 milyonun üzerinde ziyaret gerçekleşmişti.

İnteraktif site, ziyaretçilerin müzeyi oda oda keşfetmelerine olanak tanıyacak ve Fransızca, İngilizce, İspanyolca ve Çince dillerinde açıklamalar mevcut. Çevrimiçi ziyaretçiler, basit veya gelişmiş aramalar ile müzenin devasa koleksiyonlarında arama yapabilirler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.