Taylor Swift, Beatles'ın Rekorunu Kırdı

Taylor Swift, uzun süredir The Beatles'a ait olan en çabuk bir numaraya oturan üç albüm çıkarma rekorunu kırdı.

Taylor Swift, son albümleri Folkore, Evermore ve 2008 tarihli Fearless'ın yeniden kaydedilmiş versiyonu sayesinde sadece 259 günde bir numaraya oturan üç albüme imza atmayı başardı.

Rekorun önceki sahibi, Help!, Rubber Soul ve Revolver albümleriyle 364 günde üç kez listelerin ilk sırasına oturan The Beatles'tı.

31 yaşındaki Swift, Yılın Albümü dalında üç kez Grammy Ödülü kazanan ilk kadın sanatçı olarak da tarihe geçmişti.

6 ALBÜMÜ YENİDEN KAYDEDİYOR

Swift'in en yeni liste başı, yıldızın yeniden kaydedeceği 6 albümden ilki olan Fearless (Taylor's Version).

Bu karar, Swift'le eski plak şirketi ve menajeri Scooter Braun arasında epey ayyuka çıkan anlaşmazlıktan kaynaklanmıştı.

Swift, Braun'un kendisinin eski şirketi Big Machine Records'u satın aldıktan sonra ilk 6 albümünün haklarını 300 milyon dolardan (yaklaşık 2 milyar 420 milyon TL) fazla değere sahip olduğu düşünülen bir anlaşmayla sattığını geçen yıl kasımda açıklamıştı.

O dönem Swift, bu satıştan dolayı harap olduğunu ve satışın esasen "kendisini ömrü boyunca yaptıklarından kopardığını" söylemişti.

Eski sözleşmesindeki yeniden kayıt maddesinin sona ermesinin ardından Swift daha sonra bu 6 albümün yeni versiyonlarını yayımlayacağını ve bunun ona özgün müziğinin haklarını geri vereceğini açıkladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.