No Time To Die Sinemalarda Gösterime Girecek mi?

Amazon'un MGM'i satın almasının ardından James Bond krizi çıktı. No Time To Die'ın yapımcıları filmin vizyona girme kararına bağlı kalınmasını istiyor. Amozan ise 1 Ekim 2021 tarihinde seyirciyle buluşacağı açıklanan film hakkında sessizliğini koruyor...

Amazon şirketi MGM'yi iflasının ardından satın aldı. MGM bünyesinde olan James Bond serisinin No Time To Die (Ölmek İçin Zaman Yok) filmi de böylece Amazon'a devredilmiş oldu. Ama No Time To Die'ın yapımcıları Barbara Broccoli ve Michael G. Wilson, filmin vizyona girme kararına bağlı kalınmasını istiyor.

No Time To Die yapımcıları Barbara Broccoli ve Michael G. Wilson'ın, yaptığı ortak açıklamada şu sözlere yer verildi:

"James Bond filmlerinin dünya çapında sinemalarda gösterilmesinin devam etmesi fikrine bağlıyız. Daha iyisi ya da daha kötüsü olsun, biz bu karakterin sorumlusuyuz. Bu sorumluluğu ciddiye alıyoruz."

MGM daha önce de No Time To Die'ı streaming platformlarına 600 milyon dolara satmaya çalışmış, ancak başarılı olamamıştı. Bunun ardından Amazon ile görüşme yapılmaya başlandı ve MGM 9 milyar dolar talep etmişti. Anlaşma sonucunda 8.45 milyar dolarda mutabık olundu. Amazon bu sayede MGM'ye ait olan 4000 film ve 17000 televizyon dizisinin sahibi oldu.

No Time To Die'ın uzun bir bekleyiş ve ertelemelerin sonucunda 1 Ekim 2021 tarihinde sinemalarda gösterime girmesi planlanıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.