Squid Game, Netflix'in En Çok İzlenen Dizisi Oldu

Squid Game 111 milyon kullanıcı tarafından izlendi, Netflix'in en çok izlenen orijinal yapım içeriği oldu.

Güney Kore yapımı dizi, yayınlandıktan sonraki ilk 28 gün içinde 111 milyon kullanıcı tarafından izlendi ve aynı dönemde 82 milyon kullanıcının izlediği Bridgerton dizisini geçmiş oldu.

Netflix, hesaplamasında her bölümü en az iki dakika boyunca izleyen kullanıcıların sayısını temel alıyor.

Dokuz bölümlük dizi Eylül ayında yayına girdi. Dizi, Güney Kore'nin unutulmaya yüz tutmuş çocuk oyunlarını oynayarak para kazanmaya çalışanların hikayesini anlatıyor. Para ödülü 45.6 milyar Kore won'u (yaklaşık 38 milyar dolar). Ama oyuncular kaybettiklerinde oyunun ölümle sonuçlanabileceğini sonradan fark ediyor.

Dizinin popülaritesi sonucu, karakterler ve hikayeyle bağlantılı çok sayıda kıyafet, ayakkabı gibi çeşitli ürünler de satışa çıktı. Netflix'in 80'den fazla ülkede yayınlanan dizisi kulaktan kulağa yayılarak ve sosyal medyadaki paylaşımlarla bütün dünyada fenomen haline geldi.

Netflix Şubat ayında, Güney Kore yapımı film ve dizilerine 500 milyon dolar ayırmayı planladıklarını duyurmuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.