Louis Vuitton, Virgil Abloh Anısına Sergi Açtı

Louis Vuitton'un Virgil Abloh anısına 'Coming of Age' sergisi başladı.

Merhum tasarımcı Virgil Abloh'un anısına bir sergi, Fransa'nın Paris kentindeki Fondation Louis Vuitton'da açıldı.

Abloh'un 2019 'Coming of Age' sergisinin bir uzantısı, iki hafta boyunca 27 Nisan'a kadar ücretsiz olarak halka açık olacak. İlk sergi, erkek gençliğin çeşitliliği ve karmaşıklığı kavramına odaklanan, ırk, sınıf ve sosyal ekonomiye değinen bir çalışma küratörlüğünden oluşuyordu.

Birkaç farklı şehri gezen sergide ziyaretçiler, sergiden sanat eserleri ile kendi fanzinlerini yaratabilecekleri bir Kendin Yap 'kopyalama merkezinde' yer almaya teşvik edildi. Konsept, eski Louis Vuitton sanat yönetmeninden ilham alan etkinlikler ve fiziksel etkinlikler aracılığıyla Abloh'un çalışmalarına saygı göstererek serginin yeni versiyonu için geri döndü.

Katılımcıların "Virgil Abloh'un Louis Vuitton tarafından şekillendirilen rüyayı demokratikleştirme misyon ve başarısının bir örneği olarak" hizmet edecekleri aktarıldı.

2 çocuğu olan Abloh'a 2019 yılında ender görülen bir kanser türü olan kardiyak anjiyosarkom tanısı konuldu. Modacının hastalığı kamuoyuna duyurulmamıştı. Kasım 2021'de 41 yaşında hayata gözlerini yuman Virgil Abloh ardında güçlü bir kültürel miras bıraktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.