Stranger Things 4. sezon 2. kısıma bakış

Önümüzdeki Temmuz ayında gösterime girmeye hazırlanan Stanger Things'in ilgiyle takip edilen 4. sezonunun ikinci kısmından görüntüler ortaya çıktı.

Damla Yüce
Stranger Things'in dördüncü sezonunun ikinci kısmı için, resmi ilk bakış görüntüleri yayınlandı.

Yeni görüntüler, izleyicilere, sezonun yaklaşmakta olan dramatik sonucuna hazırlanmak için bir araya gelen karakterlerden ne beklemeleri gerektiğine dair bir bakış sunuyor.

Görüntülerde, karakterlerin yaş ve tip olarak hala ayrı göründüğünü, her birinin kendi zorluk ve ikilemleriyle karşı karşıya olduğunu, Eleven'in güçlerini yeniden kazanmaya çabaladığını, Hopper'ın hala Russi'ye kaçmaya çalıştığını ve Hawkins'te kalanların Vecna'yı yenmenin bir yolunu aradığı görünüyor.

Dördüncü sezonun birinci kısmı ilk olarak geçen ay yedi bölümle Netflix'te yayınlandı. İkinci kısım ise iki daha uzun bölüm içerecek şekilde ayarlanmış. Sekizinci bölümün bir saat 25 dakika sürmesi planlanırken, final 2.5 saat sürecek ve serinin en uzun bölümü olacak. Stranger Things'in başarısı ise şöyle açıklandı: dizi yayına çıktıktan sonra ilk birkaç günde yaklaşık 300 milyon izlenme saatine ulaştı ve Bridgerton'ın ikinci sezonunu geride bıraktı.


Sevilen dizinin 5. sezonda final yapması bekleniyor. Duffer Brothers, hikayenin son sezonda devam etmesi için dördüncü sezonun açık uçlu bırakılacağını söyledi.


Stranger Things Dördüncü Sezon, İkinci kısım 1 Temmuz'da Netflix'te yayınlanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.