"Thor: Love and Thunder" Yerli Gişenin Zirvesindeki Yerini Koruyor

Temmuz ayı için geçtiğimiz hafta sonu gişe verileri açıklandı ve "Thor: Love and Thunder" yerini koruyor.

Geçtiğimiz hafta 278 bin 195 kişi tarafından izlenerek yerli gişenin zirvesine yerleşen "Thor: Love and Thunder"ın liderliği bu hafta da devam ediyor. Chris Hemsworth'ün Marvel Sinematik Evreni'ndeki rolünü yinelediği ve Taika Waititi'nin bir kez daha yönetmen koltuğuna geçtiği film, ikinci hafta sonunda 127 bin 645 kişi tarafından izlendi.

Gişenin ikinci sırasında "Minyonlar 2: Gru'nun Yükselişi" yer alıyor. Bayram tatilini sinemada değerlendirmek isteyen çocuklar ve animasyon severlerin tercihi olan filmin seyirci sayısı, geçen hafta sonuna kıyasla yaklaşık 7 bin 500 kişi artarak 80 bin 215'i buldu.

Yeniden üçücü sıraya yükselen "Jurassic World: Dominion"un da seyirci sayısı arttı. Film vizyondaki altıncı hafta sonunda 8 bin 459 seyirci tarafından izlendi. Tom Cruise başrollü "Top Gun: Maverick" 6 bin 295 kişi tarafından izlenerek gişe listesinde iki sıra birden yükseldi. Yerli gişenin ilk beşini tamamlayan film ise yerli korku filmi "Zir-i Cin" oldu.

İşte 15 - 17 Temmuz hafta sonunun en çok izlenen 10 filmi ve seyirci sayıları:

Thor: Love and Thunder 127.645

Minyonlar 2: Gru'nun Yükselişi 80.215

Jurassic World: Hakimiyet 8.459

Top Gun: Maverick 6.295

Zir-i Cin 6.219

Kan Kokusu 5.131

Babil-i Cin 5.002

Siyah Telefon 2.876

Asmoday - Cin'ür Racim 1.645

Elvis 1.623
Kaynak: Beyazperde

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.