Top Gun: Maverick Titanic'in Hasılatını Geçti!

Tom Cruise'un beyazperdeye döndürdüğü "Top Gun: Maverick" Amerika'nın en çok gişe hasılatı elde eden 7. filmi oldu.

"Top Gun: Maverick", Amerika Birleşik Devletleri'nde toplam 662.5 milyon dolara ulaşan gişe hasılatıyla, tüm zamanların en çok kazanan filmleri listesinde "Titanic"i devirerek 7. sıraya yükseldi. Film daha önce "Titanic"in, Paramount Pictures'ın 110 yıllık tarihindeki en çok kazanan film olma unvanını elinden almıştı.

James Cameron'ın 1997 tarihli unutulmaz filmi, Kuzey Amerika dışında halen "Top Gun: Maverick"in önünde yer alıyor. "Top Gun: Maverick" dünya çapında 1.3 milyar dolar kazanarak 2022'nin en çok kazanan filmi, pandemi döneminin ise 1 milyar dolar sınırını aşabilen 2. filmi oldu. Ancak "Titanic"in küresel gişedeki hasılatı 2.2 milyar dolar. Diğer yandan "Top Gun" devam filminin bu hasılata Rusya ve Çin gibi büyük pazarlarda vizyona girmeden ulaştığını da unutmamak gerekli.

Tom Cruise liderliğindeki filmin önünde, yani 6. sırada "Avengers: Infinity War" yer alıyor. Top Gun 2'nin, toplamda 678 milyon dolar hasılat elde eden Infinity War filmini de geçip listede bir üst sıraya yükselebileceği tahmin ediliyor.

Amerika gişesinin en çok kazanan diğer filmleri ise şu şekilde:

Star Wars: Episode VII - The Force Awakens (2015) - 936,662,225 $

Avengers: Endgame (2019) - 858,373,000 $

Spider-Man: No Way Home (2021) - 804,793,477 $

Avatar (2009) - 760,507,625 $

Black Panther (2018) - 700,426,566 $

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.