"Suikast Treni" zirvedeki yerini koruyor

Brad Pitt'li aksiyon filmi üçüncü haftasında da zirveyi bırakmadı.

Başrolünü Brad Pitt'in, yönetmenliğini David Leitch'in üstlendiği aksiyon filmi "Suikast Treni" vizyondaki üçüncü haftasında da gişenin lideri oldu. Film, yaklaşık 142 bin seyirciyle Nisan ayından bu yana en düşük seyircili hafta sonu olan 19 - 21 Ağustos hafta sonunda, 23 bin 875 kişi tarafından izlendi. "Suikast Treni" böylece, 2022 yılı içerisinde en düşük seyirciyle hafta sonunu lider kapatan film oldu.

Gişenin ilk üç sıralaması bu hafta da değişmedi. "Minyonlar 2: Gru'nun Yükselişi" 21 bin 218 seyirciyle ikinci sıradaki yerini korurken, "Thor: Love and Thunder" 18 bin 229 seyirciyle yine üçüncü sırada yer aldı. "Minyonlar 2" toplamda 1 milyon seyirci sınırını aşarak Çılgın Hırsız/Minyonlar serisinin ülkemizde en çok izlenen filmi oldu.

Bu hafta vizyona giren Jordan Peele imzalı "Hayır" 13 bin 935 kişiyle açılış yaparak gişenin dördüncü sırasında yer aldı. Yerli gişenin ilk beşinde yer alan son film ise 10 bin 984 seyirciyle "Masal Şatosu: Gizemli Misafir" oldu.

İşte 19 - 21 Ağustos hafta sonunun en çok izlenen 10 filmi ve seyirci sayıları:

Suikast Treni 23.875

Minyonlar 2: Gru'nun Yükselişi 21.218

Thor: Aşk ve Gök Gürültüsü 18.229

Hayır 13.935

Masal Şatosu: Gizemli Misafir 10.984

Ooops! Sevimli Tayfa 9.578

DC Süper Evciller Takımı 9.521

Laal Singh Chaddha 6.308

Koma 4.627

Semur 3: Kıyamet-i Cin 4.506

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.