'Avatar' 13 Yıl Sonra Gişede Yeniden 1 Numaraya Yerleşti

Yaklaşan devam filminden önce 4K olarak beyazperdeye uyarlanan orijinal film yeniden zirvede.

Damla Yüce
Uzun zamandır beklenen devam filmi Avatar: The Way of Water'ın galasından önce, Avatar bir kez daha heyecan ve ilgi uyandırmak için sinemalarda gösterime girdi. lk vizyona girmesinden 13 yıl sonra beyaz perdeye geri dönen James Cameron filmi, uzun yıllar sonra gişede 1 numaraya yükseldi.

Başarılı dönüş, hayranların hikayeyi takip etmeye hala hevesli olduğunu gösteriyor. Ünlü yönetmen Cameron kısa süre önce, ikinci Avatar filminin on yıl sonra ilgi odağını kaybedeceğinden endişe ettiğini açıklamıştı, ancak filminin popülaritesi neredeyse on küsür yıl sonra hala geçerliliğini koruyor. Film 4K Yüksek Dinamik aralıkta yeniden düzenlendi ve beyaz perdede yerini aldı. Cameron, sanal bir basın toplantısında şunları söyledi: Filmi büyük ekran için, dev ekran için 3 boyutlu olarak yazdık. Şimdi onu 4K olarak, yüksek dinamik aralıkta ve saniyede 48 karelik bölümlerle yeniden düzenledik.

Yeniden yayın tek başına Amerika'da10 milyon dolar hasılat yaptı ve Fransa, İtalya, Tayvan ve Tayland'da 1 numaralı açılışlarla uluslararası olarak 20.5 milyon doları daha hasılatına ekledi. Devam filmi Avatar: Suyun Yolu ise 16 Aralık 2023'te sinemalarda olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.