Taylor Swift, Drake'in Rekorunu Kırdı

Taylor Swift'in yeni albümü 'Midnights', Spotify'da Drake'in rekorunu geçti.

Taylor Swift yeni albümüyle rekor kırdı. Som albümü 'Midnights' ile Spotify'da Drake'i geçti.

Spotify, cuma günkü açıklamasında Swift'in Midnights' albümünün, çıktığı ilk günde en çok dinlenen albüm olarak platform tarihinde rekor kırdığını belirtti.

Spotify, Swift'in albüm kapağı görselini paylaşarak 32 yaşındaki şarkıcının rekor kırdığını duyurdu ve sanatçıyı tebrik etti. Platformun resmi Twitter hesabında, "22 Ekim'de saat gece yarısını bile vuramadan Taylor Swift, Spotify tarihinde bir günde en çok dinlenen albüm rekorunu kırdı. Tebrikler" notu yer aldı. Ancak platform, albümün kaç kez dinlendiğine dair verileri paylaşmadı.

Amerikalı şarkıcı Swift de Spotify'ın duyurusunu Twitter hesabında paylaşarak, "Böylesine akıl almaz bir şey yaptınız; ben nasıl bu şansı yakaladım? Az önce ne oldu?" dedi.

Ayrıca Drake hiti olan One Dance, Ed Sheeran parçası Shape Of You'dan sonra Spotify tarihinin en çok çalınan parçası ünvanına sahipti. Ancak Taylor Swift'in yeni albümü 'Midnights', Spotify'da Drake'in rekorunu geçti.

Swift, 10'uncu stüdyo albümünü "Bu, gece yarısında yazılmış, korkulara ve tatlı rüyalara uğrayan bir yolculuğun eseri" diye tanıtmıştı.

Albüm, eleştirmenler tarafından 'özgüvenli' olarak tanımlandı, The Guardian'ın müzik yazarı Alexis Petridis, Swift'in 'artık kendini yaşıtlarıyla rekabet etmek zorunda hissetmediğini gösterdiğini' yazdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.