Rihanna İçin Super Bowl’dan Sonra Sırada Coachella Mı Var?

Rihanna, Bad Bunny, Drake ve daha fazla sanatçının Coachella 2023’te manşet isim olmak üzere çalıştığı bildirildi.

Coachella, Amerika Birleşik Devletleri'nde ve dünyada var olan en büyük müzik festivallerinden biri olarak kabul ediliyor. Covid-19 pandemisi nedeniyle iki yıl üst üste iptal edildikten sonra 2022'de Harry Styles ve Billie Eilish ile geri döndü ve gelecek yıl için beklentiler yüksek.

Coachella 2023'e birkaç ay olmasına rağmen, başrol oyuncusu olabilecek olası sanatçıların kısa bir listesi yayınlandı.

Hits Daily Double'a göre kısa listede; Bad Bunny, Rihanna, Drake, SZA, Olivia Rodrigo, blink-182, Travis Scott, Dua Lipa, Red Hot Chili Peppers, LCD Soundsystem, BLACKPINK, Chemical Brothers, Paramore, Skrillex ve Tyler, the Creator gibi isimler yer alıyor.

Bad Bunny 2022'de performans sergiledi ancak daha önce hiç manşet olmadı. Öte yandan, son zamanlarda müzik endüstrisine geri dönüş yapan Rihanna, SZA, flash-182 ve Paramore için bu önemli olabilir.

Şimdiye kadar, teyit edilen tek başrol oyuncusu Frank Ocean . Başlangıçta 2020'de manşet olması gerekiyordu, ancak bu planlar, müzik festivalinin o yıl ve 2021'de COVID-19 salgını nedeniyle iptal edilmesinin ardından rafa kaldırıldı.

Coachella 14-16 ve 21-23 Nisan 2023'te gerçekleşecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.