Alice in Borderland Netflix’in En Çok İzlenen Japon Dizisi Oldu

2. Sezonun prömiyerinden günler sonra.

Alice in Borderland'ın 2. Sezonu 22 Aralık'ta yayınlandı ve bir haftadan kısa bir süre içinde yayıncı, dizinin yeni bir rekor kırdığını açıkladı. Alice in Borderland sadece dört günde 61,2 milyon izlenme saatine ulaştı. Sonuç olarak dizi ABD, Japonya, Kanada, Brezilya ve Çin dahil 90 ülkede ilk 10 listesine girmeyi başardı.

Toplamda, Alice in Borderland'ın 1. ve 2. Sezonları , 80 milyon akış saatinin bir kombinasyonuna sahip ve bu, Squid Game'in ilk hafta kaydedilen 63 milyon görüntülemesini geride bıraktı.

Haro Asa imzalı popüler bir mangadan uyarlanan "Alice in Borderland"in ilk sezonu pandemi döneminde yayınlanmış ve Japonya, Singapore, Hong Kong, Tayvan, Tayland, Vietnam, başta olmak üzere Almanya, Fransa, Portekiz gibi Avrupa ülkelerinin de dahil olduğu 70 ülkede en çok izlenen ilk 10 dizi arasında girmeyi başarmıştı. Dizinin popülaritesi Netflix'in 2. sezona yeşil ışık yakmasıyla sonuçlandı.

Yeni sezonda Arisu (Kento Yamazaki) ve Usagi (Tao Tsuchiya) gerçek dünyaya dönmek için Borderland'in gizemlerini çözmeye çalışıyor ve bu gizemleri çözmenin anahtarı olduğuna inandıkları bir yerde müttefikler, düşmanlar ve tüm oyunların arkasındaki isim ile tanışacaklar. Diğer yandan Arisu ve diğerlerinin, ilk sezonu aşan bir ölçekte ve zorlukta oyunlarla karşı karşıya geldiğini göreceğiz. Jack, Queen ve King kartlarını toplayıp gerçek dünyaya dönebilecekler mi?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.