BigChefs'ten farkındalık hareketi “Bir Dokunuş Yeter”

Türkiye’nin yeme içme sektöründe öne çıkan zincir markası BigChefs, üstlendiği sürdürülebilirlik misyonuyla; fark yaratan bir projeye imza attı. BigChefs, Ekim ayında meme kanseri farkındalık ayı için 2007 senesinden beri kadınların daha sağlıklı olmaları adına “halkla iç içe olmayı” kendine misyon edinen Memeder ile “Bir Dokunuş Yeter” projesini başlattı.

Türkiye'nin önde gelen zincir markalarından BigChefs, sürdürülebilir iş modelini hem yurt içinde hem de yurt dışında açtığı yeni şubelerde sürdürmeye devam ederken; toplumsal fayda sağlayan ve değer yaratan projeleri ile de farkındalık yaratıyor. BigChefs, son olarak Memeder ile geliştirdiği iş birliği aracılığıyla meme kanseri farkındalık ayı olan Ekim ayında, toplumsal fayda için "Bir Dokunuş Yeter" projesini hayata geçirdi.

"Bir Dokunuş Yeter"

BigChefs proje kapsamında Memeder aracılığı ile BigChefs'in kadın çalışanlarına elle muayene eğitimi vermeye başladı. Marka aynı zamanda "Toprağın Kadınlarından Sofralara" inisiyatifinde yer alan kırsalda yaşayan kadın üreticileri başta olmak üzere, pek çok kadına da elle muayene eğitimi vermeye başlayacak. 15 Kasım'dan itibaren Soma Kadın Atölyesi ile başlayacak bu eğitimler, farklı bölgelerde devam ediyor olacak. Bu eğitimler; BigChefs desteği, BigChefs şubelerinde bu proje için üretilen Pink Touch içeceğinin gelirinin tamamı ve bu projeye destek veren iki kadın girişimcinin markaları Juico'nun sağlıklı içeceği Chia Kırmızı'nın geliri ile sağlanacak. BigChefs bu eğitimler ile yüzlerce kadınımızın dokunarak ilk muayenesini kendi yapabiliyor olmasını hedefliyor.

BigChefs, meme kanseri farkındalık ayı olan Ekim ayında başlattığı eğitimlerin yanı sıra; "Bir Dokunuş Yeter" projesi kapsamında şubelerinde yer alan kadın tuvaletlerinde farkındalık yaratacak içerikler ve görseller de konumlandırdı. Tüm BigChefs şubelerinde çalışan servis ekiplerinin yakalarında bulunan pembe kurdeleler de meme kanseri farkındalık ayına dikkat çekiyor.

Marka, projenin dijital ayak izini oluşturmak için kurucusu Gamze Cizreli'nin de içerisinde yer aldığı, projeyi konuşulur hale getirmek adına bir video hazırladı ve video BigChefs ve Gamze Cizreli'nin sosyal medya hesaplarından paylaşılarak proje başlatıldı. Yeme içme alanından birçok konu uzmanı, gazeteci de bu videonun yayılımı için katkıda bulundu. Böylece "Bir Dokunuş Yeter" projesinin toplumsal farkındalığı arttırma odaklı tohumları atılmış oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.