1.Barbie ($1,441,816,150)

Barbenheimer ile açıp Maestro ile kapattığımız 2023 yılının en çok hasılat elde eden 10 filmini görünce, rakamların ödüllerle pek de ilgilenmediğini fark edebilirsiniz.

21 Temmuz 2023'te vizyona girdiği an tüm dünyayı pembeye boyayan, Greta Gerwig'in yönetmen koltuğunda oturduğu fantezi-komedi Barbie, global gişede toplam 1,442 milyar dolar hasılat elde ettiği gibi Universal Illumination'ın animasyon macerası The Super Mario Bros. Movie'yi geride bırakarak dünya çapında en çok hasılat yapan film olarak Hollywood tarihine adını pembe harflerle yazdırdı.

Pembe halılarını serdiği galalarıyla oldukça dikkat çeken, başrollerini Margot Robbie ve Ryan Gosling'in paylaştığı film, arka arkaya dört hafta boyunca gişelerde 1 numarada kalarak, tüm zamanların, bir kadın yönetmenliğinde çekilen en büyük hasılat yapan filmi sıfatıyla 2023'e damgasını vurdu.

Hollywood beyaz perdesinin yeni ayrılmaz ikilisi olarak gösterilen Greta Gerwig ve Margot Robbie'nin 2023'ü pembeye boyayan başarısı Barbie, rekoru elinde tutan 2011 yapımı Harry Potter ve Ölüm Yadigârları: Bölüm 2'yi ve Christopher Nolan imzalı The Dark Knight'ı gölgede bırakarak tüm zamanların en çok hasılat yapan filmi olarak tarihe geçti.

Barbie'nin, 7 Ocak 2024'te gerçekleştirilecek Altın Küre Ödüllerinde tam altı adaylığı bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.