A. Lange & Söhne'nin CEO'su: Wilhelm Schmid

Yüksek saatçilikten şaşmayan bir marka olmanın riskleri ve sorumlulukları nelerdir?

Biz yaklaşık 750 kişinin çalıştığı ve senede beş bin saat üreten ufak bir saat markasıyız, ama sağlam ve yüksek saatler üretiyoruz. Bizim için risk ve sorumluluk, saatseverlerin bu zamana kadar yaptıklarımıza bakarak her yıl büyük beklentiler içinde olması. Her yıl, bir yenilikle karşılarına çıkmak zorundayız; bu büyük bir zorluk.

Sizce markanın dönüm noktası olan modelleri hangileri?

Bana göre üç dönüm noktası var: Birincisi bir fenomen haline gelen Lange 1, ikincisi Datograph; üçüncüsü de Grand Complication. Özellikle Grand Complication, markamızın kapasitesini de gösteriyor; biz her şeyi yapabiliriz.

BİZE ULAŞIN