A. Lange & Söhne'nin CEO'su: Wilhelm Schmid

Yüksek saatçilikten şaşmayan bir marka olmanın riskleri ve sorumlulukları nelerdir?

Biz yaklaşık 750 kişinin çalıştığı ve senede beş bin saat üreten ufak bir saat markasıyız, ama sağlam ve yüksek saatler üretiyoruz. Bizim için risk ve sorumluluk, saatseverlerin bu zamana kadar yaptıklarımıza bakarak her yıl büyük beklentiler içinde olması. Her yıl, bir yenilikle karşılarına çıkmak zorundayız; bu büyük bir zorluk.

Sizce markanın dönüm noktası olan modelleri hangileri?

Bana göre üç dönüm noktası var: Birincisi bir fenomen haline gelen Lange 1, ikincisi Datograph; üçüncüsü de Grand Complication. Özellikle Grand Complication, markamızın kapasitesini de gösteriyor; biz her şeyi yapabiliriz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.