Ayakkabıda farklılığın ismi: Alberto Guardiani

Koleksiyonlarınıza göz gezdiren biri, imzanızın bütün tarzları karıştırarak bir çeşit melez ayakkabı yaratmak olduğunu rahatlıkla söyleyebilir. Klasik bir tarzda takılı kalmak yerine neden bunu tercih ettiniz?
1981 yılında Alberto Guardiani markasını kurduğumda, 1972 yılında kaybettiğimiz babamın ardından neredeyse 10 yıldır şirketin başındaydım. 1980'ler, özellikle moda endüstrisinde çalışıyorsanız inanılmaz güzel yıllardı. Mütemadiyen, özgün ve hiç bitmeyen bir 'yeni' arayışı vardı. Ben de köklerimizin klasik çizgisini modayı daha takip eder nitelikte ve daha modern bir şekle sokmaya karar verdim. Ve işe yaradı! 2000'li yıllarda pazarın kaçınılmaz şekilde, daha önce kariyerimde deneyimlemediğim ve hiç yapmayı ummadığım bir stile, spor ayakkabılara ihtiyacı olduğunu fark ettim. Böylelikle büyük bir risk aldım ve kendime meydan okuyarak, tıpkı benim gibi daha önce asla spor ayakkabı giymeyeceğini düşünen erkekler için, zanaatkarlıktan ödün vermeyerek yüksek kaliteli spor ayakkabılar üreten Guardiani Sport'u yarattım. Guardiani Sport başarıya ulaştı ve şirketin değerini hızla arttırdı. Bunun üzerine, klasik Oxford tarzından ziyade, resmi ayakkabıların daha alışılmadık versiyonlarına ihtiyaç olduğunu düşünerek iki koleksiyonu karıştırdım, spor detaylarla klasik çizgimi harmanladım ve kendi imzamı yarattım.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.