Hollywood'u yönlendirecek 25 isim

10/21

Mike Farah / CEO-Yapımcı

Hollywood'a gittiğinde bir eksikliğin hemen farkına vardı: "Sanatçılar genellikle işlerini organize edecek birine ihtiyaç duyuyordu. Ben bunu yapabilirim, dedim." Yıllardır Hollywood'un birçok yaratıcı kararı toplantı odalarından çıkmıştır; Mike Farah ise bir yenilik olarak yeteneklerin dizginlenmesine değil, ortaya çıkarılmasına odaklanmayı seçti ve karşılığını fazlasıyla aldı. Onun yardımlarıyla 'Funny or Die' komedi sitesi yetmiş milyondan fazla uluslararası izleyiciye ulaştı; bunda yüksek verime, gelir yönetimine ve viral tanıtıma odaklanmanın payı büyüktü. Küçük bütçeli ve samimi yapımlara katılmayı seven (ve kendi PR propagandasını yapmakla bir derdi olmayan) oyuncular, bağlı oldukları ajansları 'Funny or Die'ın ücretsiz anti-talk şovu 'Between Two Ferns' gibi yapımları takip etmeleri konusunda sıkıştırmaya başladı. Eski ABD Başkanı Obama bile Farah'a, şovda görünmesinden sonra HealthyCare.gov sitesinin trafi ğinin muazzam artış göstermesinden ötürü bir teşekkür notu yolladı. Farah asıl yükselişini yemek servisi yapmaktan kendin-yap YouTube videolarına geçişte sağlamıştı ve bu onu umutlu insanların gözünde bir idol yaptı. Farah, başarısının sırrını şöyle anlatıyor: "'Between Two Ferns'te ünlü komedyen Zach Galifi anakis'le tanınmayan bir komedyen aynı muameleyi görür." Farah'a daha önce söylediği bir sözü hatırlatıyorum: "'Funny or Die'ın parası olsaydı gümleyebilirdi." Bu sözü hatırladığında gülüyor ve artık yatırımcıları ve işbirlikleri olmasına rağmen sitenin yine de yolundan ayrılmadığını anlatıyor: "Para sadece iyi yaptığımız işte iddiamızı artırmamıza olanak verir." -J. B.

BİZE ULAŞIN