Hollywood'u yönlendirecek 25 isim

Mike Farah / CEO-Yapımcı
Hollywood'a gittiğinde bir eksikliğin hemen farkına vardı: "Sanatçılar genellikle işlerini organize edecek birine ihtiyaç duyuyordu. Ben bunu yapabilirim, dedim." Yıllardır Hollywood'un birçok yaratıcı kararı toplantı odalarından çıkmıştır; Mike Farah ise bir yenilik olarak yeteneklerin dizginlenmesine değil, ortaya çıkarılmasına odaklanmayı seçti ve karşılığını fazlasıyla aldı. Onun yardımlarıyla 'Funny or Die' komedi sitesi yetmiş milyondan fazla uluslararası izleyiciye ulaştı; bunda yüksek verime, gelir yönetimine ve viral tanıtıma odaklanmanın payı büyüktü. Küçük bütçeli ve samimi yapımlara katılmayı seven (ve kendi PR propagandasını yapmakla bir derdi olmayan) oyuncular, bağlı oldukları ajansları 'Funny or Die'ın ücretsiz anti-talk şovu 'Between Two Ferns' gibi yapımları takip etmeleri konusunda sıkıştırmaya başladı. Eski ABD Başkanı Obama bile Farah'a, şovda görünmesinden sonra HealthyCare.gov sitesinin trafi ğinin muazzam artış göstermesinden ötürü bir teşekkür notu yolladı. Farah asıl yükselişini yemek servisi yapmaktan kendin-yap YouTube videolarına geçişte sağlamıştı ve bu onu umutlu insanların gözünde bir idol yaptı. Farah, başarısının sırrını şöyle anlatıyor: "'Between Two Ferns'te ünlü komedyen Zach Galifi anakis'le tanınmayan bir komedyen aynı muameleyi görür." Farah'a daha önce söylediği bir sözü hatırlatıyorum: "'Funny or Die'ın parası olsaydı gümleyebilirdi." Bu sözü hatırladığında gülüyor ve artık yatırımcıları ve işbirlikleri olmasına rağmen sitenin yine de yolundan ayrılmadığını anlatıyor: "Para sadece iyi yaptığımız işte iddiamızı artırmamıza olanak verir." -J. B.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.