Land Rover, Range Rover Sport modelinin hafif hibrit versiyonu olan 'HST' modelini resmi olarak tanıttı. HST'de bulunan sistem 'hafif hibrit' olarak kabul ediliyor. Çünkü tam bir hibrit veya plug-in hibrit yapısına sahip değil. Yeni otomobilin elektrik motoru ise oldukça ufak ve bu elektrik motorunun amacı aracın gücünü ve verimliliğini kısıtlı miktarda artırabilmek olarak ayarlanmış. Range Rover Sport HST, 3.0 litrelik sıralı 6 silindirli turboşarjlı benzinli bir motorla yollara çıkıyor. Frenleme ile ortaya çıkan enerjiyi 48V bataryasında depolayan bu elektrik motoru, gaza fazla basıldığı anda benzinli motoru yüklenmemek adına devreye giriyor. Land Rover'ın 'elektrikli süperşarj' sistemi de daha tepkili oluyor ve turboşarjlı motorlardaki gecikmeyi (turbo lag) en düşük seviyeye indiriyor. Range Rover Sport HST, 394 beygir güç üretiyor ve 0-100 km/s hızlanmasını 6 saniyenin biraz altında tamamlayabiliyor. 4x4 ve ağır bir SUV için çok iyi bir performans. Otomobilin, ortalama yakıt tüketimi 9.3 litre/100 km şeklinde belirtiliyor ve hafif hibrit sistem sayesinde ise yaklaşık 1-1.5 litre tasarruf elde edilebiliyor. Ek olarak, 213 g/km'lik bir CO2 salınımını hesaba katarsak (yaklaşık 30 g/km daha az) çevre dostu bir otomobille karşı karşıya olduğunu söyleyebliriz. Range Rover Sport HST, kaput üzerinde ön ızgarada ve yandaki hava girişlerinde karbonfiber malzeme, 16 yönlü ayarlanabilir dinamik koltuklar, kırmızı fren kaliperleri, krom şanzıman kulakçıkları ve ekstra gövde renkleri gibi özelliklere de sahip.