Range Rover Evoque ile yeniden yollara düşüyoruz. Otomobil, iç ve dış tasarımında minimalizmi merkeze almış ve kavramı genel yaklaşımı haline getirmiş. Yeni Evoque, kendisinden daha büyük Velar ile mevcut modelinin bir karışımı olarak karşımıza çıkıyor. Range Rover, kendine ait imzası olarak da görülen yüzer tavanı da elbette unutmamış. Ayrıca, gömme kapı kolları ve ince Matrix LED farlar da diğer dikkat çeken özellikler arasında. Arka kısımda ise rüzgarlık, tampon ve Velar benzeri tam genişlikte arka lamba kümesi radarımıza takılıyor. Yeni Evoque, iç mekanında gerçekleştirdiği sadeleşme ve yüksek kaliteli materyallerle ile kabini özelleştirmiş. Yaşam alanında bulunan tam dijital kontrol paneli, iki yüksek çözünürlüklü 10 inç boyutlu dokunmatik ekran ve çok fonksiyonlu döner düğmeler de bunun ispatı. Ayrıca yeni modelde; park asistanı, şerit koruma yardımı, adaptif seyir kontrolü, trafik işaretleri tanıma özelliği, 360 derece çevre kamerası gibi özellikler de bulunuyor. Land Rover yeni modelinde, dört çekişli sürüş sistemi standart olarak sunmaya devam edecek. Markanın klasik off-road yardım sistemleri ve modları da araçta yerini alacak. Evoque'un motorunun Jaguar E-Pace ile aynı olacağını da eklemek gerek. E-Pace yeni turboşarjlı 2.0 litre dört silindirli benzinli motor kullanıyor. Bahsi geçen motor, maksimum 296 bg olmak üzere farklı güç çıkışlarıyla sunuluyor. Dizel seçenekler ise 148 bg – 237 bg arasında farklı güç çıkışlarıyla 2.0 litre Ingenium motoru referans alıyor. Modelde ayrıca dokuz vitesli otomatik şanzıman mevcut. Yeni Evoque'yi heyecanla takip ediyoruz, gözümüz üzerinde!