Kendi hikayesinin kahramanı
Çağlar'dan "İyi ki gitmişim," dediği ABD günlerinin detaylarını öğreniyorum. Hollywood'da metot oyunculuğun yaratıcısı olan Konstantin Stanislavski'nin öğrencisi Lee Strasberg'in alanının en prestijlisi olarak bilinen okulunda, bir dönemlik bir konservatuar eğitimi almış. Karakter yaratmaktan uygulamalara kadar pek çok şey öğrenmiş. Bu okulda aldığı komedi doğaçlama dersleri ise ona yeni bir kapı açmış. Ülkenin en önemli komedyenlerinin mezun olduğu 'Groundlings Theatre and School'un deneme çekimleri şeklindeki sınavına girmiş ve bir sene içerisinde bu okula kayıt yaptırma hakkı kazanmış. Çağlar'ın hayali bir sene içerisinde geri dönüp Groundlings Theatre and School'da öğrenci olabilmek. Zira komedi Çağlar'ın kendini en rahat hissettiği alanmış. Kalabalıklar 'Dağ 2' için sinema salonlarını doldururken; o, haftanın beş günü, sabahın erken saatlerinde bindiği otobüsle okula gidiyormuş. Los Angeles'ın onu çok zenginleştirdiğini hissediyor. Kentin sakinlerine sunduğu imkânlardan Hollywood'da hemen her kademedeki emekçinin sahip olduğu sendikal haklara kadar pek çok detay onu etkilemiş. Peki, acaba ABD'ye gitmek Çağlar için bir dönüm noktası mı? Bu eğitim, yaptığı işe başka türlü bakmasını sağlamış mı? "Evet, benim için bir dönüm noktası oldu. Son yaptığım işlerde tembelleştiğimi hissediyordum. Bunu açıkça söyleyeceğim: Bizim sektör oyuncuyu tembelleştiriyor. Özellikle diziler... Diziler, sürelerinden dolayı öyle şartlarda çekiliyor ki işin sonunda ortaya çıkan şey, özensiz yapılmış gibi görünüyor. O yoğunlukta, setten bir gün önce ezber yapmak durumunda kalıyorsunuz. Ki başlarda öyle değildim. Daha idealisttim. O yüzden Hollywood bana bu işin kıymetini, profesyonelliğini öğretti."