Otomatikle Tanışma
"Sonunda! Yüzyıllardır Kurulan Bir Hayal Gerçek Oldu!" Harwood'un reklam kampanyası işte bu minvalde bir heyecanı vurguluyor ve şöyle devam ediyordu: "Yeni bir saat ve sesi tıpkı Big Ben'inkine benziyor." Ardından, Londra'daki zamanın meşhur mağazası Selfridges devreye girdi ve bu "yeni icadın" farklı segmentlerdeki diğer üst düzey markaların ürünleri arasında boy göstermesini sağladı. Mağaza, ürünü âdeta kutsamıştı. Zira tanıtım safhasında, şu ifadeyi kullanıyordu: "Saatin Geleceği – Çok Yakında Kolunuzda Olacak." Devamında ise saatin gururla mağazanın prestijli Saat Departmanı'nda sergileneceği belirtiliyordu.
Atlantik'in diğer kıyısında ise New York gazeteleri bir mucizeyi tarif edercesine "Daimi çalışan bir modele sıra geldi," ifadesini öne çıkarıyor ve ABD'nin dört bir tarafındaki mücevherciler, müşterilerini, kendi tarzlarında hazırladıkları ilanlarla bu yeni keşifle tanışmaya davet ediyordu. Daha da ötesi, şaşaalı New York Belediye Başkanı Jimmy Walker, bu yenilikçi kol saatiyle fotoğraflanmış; akabinde Hearst grubundan maceraperest gazeteci Grace Drummond-Hay, 1929'da Graf Zeppelin'in dünyanın etrafındaki ilk turu için bu saati bir zaman tutucusu olarak kullanmıştı.
Harwood'un ozalit taslağında, tahterevallinin pandül hareketinden ilham aldığı otomatik mekanizması görülüyor.