Sir HotStyle: Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’da Neler Oldu?

Studio: MBFWI’de sunum ve defile olmak üzere toplamda 30 tasarımcı koleksiyonlarını sundu. “Studio” denilen alanda sunumlar gerçekleşti. Genel kanı, kıyafetlere dokunup etrafında fotoğraf çekmenize izin veren bu sunumların defilelerden daha keyifli olduğuydu. Ancak bir, iki derken konsept ve kıyafetler değişse de monotonlaşmaktan öteye gidemedi. Bazı sunumlar biraz fazla uzun ve odalar biraz havasızdı. Şüphesiz en akılda kalıcı olan sunumlar off-site olanlardı. (Sponsorlar arasındaki bir otel yüzünden bu off-site alanların ismi programa girememişti.) MBFWI’de sunum ve defile olmak üzere toplamda 30 tasarımcı koleksiyonlarını sundu. “Studio” denilen alanda sunumlar gerçekleşti. Genel kanı, kıyafetlere dokunup etrafında fotoğraf çekmenize izin veren bu sunumların defilelerden daha keyifli olduğuydu. Ancak bir, iki derken konsept ve kıyafetler değişse de monotonlaşmaktan öteye gidemedi. Bazı sunumlar biraz fazla uzun ve odalar biraz havasızdı. Şüphesiz en akılda kalıcı olan sunumlar off-site olanlardı. (Sponsorlar arasındaki bir otel yüzünden bu off-site alanların ismi programa girememişti.) Hem koleksiyonu hem konsepti hem de Istanbul‘74’teki canlı sahne performanslı sunumuyla Aslı Filinta sunumlar içinde tahta oturdu. Deniz Berdan’ın kızıyla birlikte hazırladığı ve London Fashion Week’te koleksiyonlarını sunduğu tasarım markası DB Berdan sunumu iki kez yapıldı ve oldukça ilgi gördü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.