Peki bu ikonik karakterin yeni yüzüne kimler karar veriyor?

Daniel Craig'in yerini alabilecek pek çok isim yazılıp çizilse de o kritik teklif nihayet dün Aaron Taylor-Johnson'a götürüldü.

Her şey Bond serisinin yapımcıları Barbara Broccoli ve Michael G. Wilson'ın ikonik karakterin son beş serisi Casino Royale (2006), Quantum of Solace (2008), Skyfall (2012), Spectre (2015) ve No Time to Die (2021)'da 007 ajan James Bond'u canlandıran Daniel Craig'in yerine geçecek ismin arayışına girmeleriyle başladı.

Yeni Bond'un yüzünden önce hikâyesi düşünüldü

Haziran 2022'de konuyla ilgili olarak filmin yapımcılarından Barbara Broccoli rol için "hiç kimsenin" yapımcılar için bir aday olmadığını ve yeni karakterin beyazperdeye uyarlanmasının en az iki yıl sürebileceğini söyledi. Broccoli, "Henüz ortada bir senaryo yok ve açıkçası bir sonraki filmi nasıl şekillendirebileceğimiz hakkında bir fikir yürütebilene kadar herhangi bir senaryo oluşturamayız çünkü her bir film aslında Bond karakterinin yeniden yaratılmasıyla ilgili," dedi.

2022 yılında senaryonun oluşturulması "En az iki yıl sürer" denmişti

Yeni James Bond karakteri hakkında hiçbir ismin henüz bir aday olarak görülmediğinin açıklanmasının ardından Broccoli, "Bond'un kim olduğunu yeniden keşfediyoruz ve bu biraz zaman alabiliyor. Ancak yine de çekimlere en az iki yıl kaldığını söyleyebilirim," dedi.

Şu anda 2024 yılında olduğumuz gerçeği, en azından yapımcıların beyanlarına göre yeni Bond'un seçilmesinin an meselesi olduğuna işaret ediyor bir bakıma.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.