Daha kaslı bir görünüme sahip olan 911 Carrera S ve 911 Carrera 4S modellerinde yer alan turboşarjlı altı silindirli motor 450 hp güç üretiyor. Önceki modele göre 30 hp daha güçlüler. Arkadan çekişli 911 Carrera S, 0'dan 100 km'ye 3.7 saniye çıkıyor. Dört tekerlekten çekişli olan 911 Carrera 4S 3.6 saniye çıkabiliyor. Yeni nesil önceki modelden 0,4 saniye daha hızlı. Yapılan açıklamaya göre Sport Chrono Paketi bu hızlanmaya ekstra 0,2 saniye daha ekliyor. Güç aktarımı yeni geliştirilmiş sekiz ileri çift kavramalı şanzıman ile sağlanıyor. 911 Carrera S'in son sürati 308 km/sa, Carrera 4S'in ise 306 km/sa. Porsche bu arada araçların yakıt tüketim değerlerinin Carrera S için 8,9 lt/100 km, Carrera 4S için de 9,0 lt/100 km olduğunu belirtti. 911'in yeni neslinde 20 inçlik ön ve 21 inçlik arka tekerleklerin üzerinde daha öncekilerden çok daha geniş tekerlek yuvaları var. Otomobilin ön gövdesi de 45 mm daha geniş. Yeni Porsche, iç mekan tasarımını 1970'lerin 911 modellerinden esinlenmiş. Yeni nesil 911'de PCM'nin 10,9 inç ebatındaki orta ekranı bulunuyor. Standart PCM sisteminde swarm verisine dayalı online navigasyonun yanında Porsche Connect Plus teknolojisi de mevcut. Porsche dünyada ilk kez standart pakete dahil olan Wet modunu geliştirmiş. Bu özellik sayesinde yoldaki su algılanıyor, güvenlik sistemleri buna göre önceden ayarlanıyor ve sürücü uyarılıyor. Böylece sürücü sadece bir düğmeye basarak veya direksiyondan modu değiştirerek otomobili özel güvenlik moduna ayarlayabiliyor. Standart donanımda yer alan uyarı ve fren asistan sistemi, hareketli nesnelerle çarpışma riskini tespit ederek gereken durumlarda acil frenleme sistemini devreye alıyor. 911'de ilk kez isteğe bağlı termal görüntüleme kameralı Gece Görüşü Asistanı özelliği de bulunuyor. Adaptif seyir kontrolü seçeneğinde ise otomatik mesafe kontrolü, dur-kalk fonksiyonu, yolcu koruma ve inovatif bağımsız Acil Yardım özelliği sunuluyor.