130 Yaşındaki Saat Markası Universal Genève Geri Dönüyor

Bir zamanların üst düzey, komplike saatleriyle ünlü İsviçreli markası, Breitling tarafından yeniden canlandırılıyor. İşte bildiklerimiz.

Universal Genève

UG Aero-Compax

Yeni saatler sitede henüz yok ama Prozorov'un gerçeküstü görüntüleri ve kalitesini 1940'larda Universal Genève ile işbirliği yapan Jean Cocteau'ya borçlu olan rüya gibi, Hermés-Wes Anderson havası taşıyan sanat eseri, asıl ağır işi üstleniyor.

Markadan önce Roger Dubuis'de yöneticilik yapmış olan Gregory Bruttin, "Yeni Universal Genève websitesi ve sosyal medya sayfaları Universal Genève'i nelerin beklediğine dair heyecan verici bir bakış sunuyor," diyor.

"UG, aktif bir kitleye sahip sevilen bir marka. Danışma kurulumuz, Universal Genève'in hatırı sayılır mirasına sadık kalarak markayı modern bir şekilde inşa etmek için bizimle birlikte çalışıyor."

Bu yöntem, insanları marka hakkında konuşturmanın akıllıca bir yolu ve görsel olarak da alışılmadık bir İsviçre yaklaşımı.

Bu arada, yönetim kurulunun UG'nin öncelikle hayranları memnun edecek şekilde nasıl yeniden yaratılacağını denetlemek için orada olduğu açık. Zaten onları ikna edin, gerisi gelecektir.

Breitling, ilk UG ürününü 2026 yılında bekleyebileceğimizi söylüyor.

O zamana kadar da sitede tadını çıkarabileceğimiz bazı güzel sanat eserleri olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.