Herzogenaurach, 16 Ağustos 2022 - adidas Originals ilk olarak 2015 yılında, o zamanın spor ayakkabı dünyasını alt üst eden bir ayakkabı yaratmak için markanın eşsiz arşivinden ipuçları alarak çığır açan NMD siluetini piyasaya sürdü. Altı yıl sonra marka, NMD V3'ü sunmak için aynı bağımsız zihniyet ile tamamen orijinal, son teknolojiyle güncellenmiş bir bakışla geri döndü. NMD ailesindeki en yeni silüet, daha önce gelenlere saygı duyan ve aynı zamanda gelecek olanlardan haberdar bir tasarım algısıyla oluşturuldu. Yarının şehirlerini şekillendirecek asi kaşifler için yaratılan NMD V3, geleceğin simgesi olarak sunuluyor. Hareket halinde bir yaşam için tasarlanan NMD V3, ileri görüşlü vizyonla kendi ikonik mirasını yeniden ortaya koyuyor. Doğası gereği dinamik olan bu siluet, ayağı saran yeniden tasarlanmış bir ağ, şeffaf bir topuk klipsi ve kısmen bir TPU kabuğuyla kaplanmış BOOST yastıklamaya sahip. NMD V3 ayrıca, en az %50 Parley Ocean Plastic (uzak adalarda, plajlarda, kıyı topluluklarında ve kıyı şeritlerinden toplanarak yeniden tasarlanmış plastik atık) ve %50 geri dönüştürülmüş polyester içeren yüksek performanslı iplikten yapılan bir üst kısım içeriyor. Geleceğin haritasını cesurca çıkaran NMD V3'ün lansmanına, şehirlerinin her köşesinde kendi orijinal kültürleriyle öne çıkanları destekleyen bir kampanya da eşlik ediyor. Farklı yetenekleriyle tanınan Brezilyalı sanatçı Anitta, Arjantinli DJ ve yapımcı Bizarrap ve Fransız futbolcu Karim Benzema'nın yer aldığı göz alıcı görseller herkesi 'yeni yollar yaratmaya' davet ediyor.