“Benim umurumda değil, ya sizin?”

Versace by Kors
Bazen anlamakta güçlük çektiğiniz iki şey bir araya geldiğinde gözlerinizi dolduran bir birlikteliğe sebep olur. Versace'nin Michael Kors tarafından satın alınması gibi. Moda tarihine eminim ki geçecek 'bir dost eli hikâyesi' diyelim bu duruma romantik yaklaşarak. Geçtiğimiz yıl Jimmy Choo PLC'yi yaklaşık 1,2 milyar dolara bünyesine dahil eden Londra merkezli Michael Kors şirketi, bu yıl Coach'un sahibi Tapestry Inc. şirketini satın aldı ve son olarak da Versace'yi –nasıl desek– paketledi. Kors, Kering veya LVMH kadar güçlü bir yapı kurabilir mi? Bu dostluk mu, yoksa stratejik bir büyüme mi? Cevap veriyoruz: "Moda bir iş koludur."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.