Fendi ve Versace, Milano Moda Haftası'nın kapanışını destansı bir koleksiyon sunumu ile yaptı. Donatella Versace, Kim Jones ve Silvia Venturini Fendi, endüstrinin eski iş birliklerinden çok daha taze olan destansı bir moda etkinliği için bir araya geldi. Tarihte ilk kez iki ünlü moda evinin bir araya gelerek hazırladığı koleksiyon bir işbirliğinden ziyade moda dünyasına eşsiz bir an yaşatmayı hedefledi. Versace by FENDI koleksiyonu, FENDI couture ve kadın koleksiyonları artistik direktörü Kim Jones ve Donatella Versace tarafından hazırlandı. Her iki markanın ikonik görünümlerinin yer aldığı koleksiyon dostluk, saygı, özgürlük ve eğlence kavramları üzerine odaklanıyor. Jones ve Venturini Fendi'nin Versace üzerindeki etkisi ve Donatella'nın Fendi'yi ele alışından oluşan 50 görünümlü bir Frankenstein koleksiyonu olan Fendace, 'İtalyan modasının bir kutlaması ve yerleşik düzenin cehenneme kadar bozulması' olarak tasarlandı. Rakiplerin, özellikle de aynı mülkiyet altında olmayan iki ikonik evin bu birleşmesi, şimdiye kadar modada hiç 'yapılmadı'. Fendi, Versace ve Jones arkadaş ve meslektaş; ve zor bir yılın ardından biraz eğlenmek için parti sınırlarını aştılar. Yaratıcı yönetmenler ilham almak için birbirlerini aile arşivlerine davet ettiler ve sırayla Gianni Versace ve Karl Lagerfeld'in çalışmalarını onurlandırarak birbirlerinin DNA'sını ele geçirmelerini sağladılar. 'Fendi için Versace', Fendi çift F monogramını kendi eski yunan anahtar motifiyle birleştirirken, Fendi ve Jones'un Versace'yi alması, markanın imza çengelli iğnelerini ve daha çok punk rock kenarı ile seksiliğini kullandı. Milano Moda Haftası etkinliği (şüphesiz bir partiden sonra tüm gece sürecek), canlandırıcı bir şekilde stil için moda hakkındaydı; 'bu, stratejiden ziyade günümüz modasında samimiyete duyulan ihtiyaçla ilgili.' denildi. Dua Lipa, Elisabeth Hurley, Demi Moore, Winnie Harlow, Zoey Deutch , Iris Law, Damian Hurley gibi isimlerin katılım gösterdiği show Milano Moda Haftasının kapanışına damgasını vurdu.