Giorgio Armani ve Zegna’da Rahatlık Ön Planda
Milano Moda Haftası sona ererken erkek giyimde rahatlığı vurgulayan tasarımları görmeye devam ediyoruz.
Zegna'nın kreatif direktörü Alessandro Sartori, modayı bir inovasyon laboratuvarı olarak görüyor ve yalnızca doğanın unsurlarını kullanarak erkek giyiminin silüetlerini ve çeşitli yönlerini yeniden yaratıyor. Milano Moda Haftası'nda ise koleksiyonunun mottosu "Formu Yeniden Materyalleştirme", bunu da zahmetsiz görünümlerle bizlere sunuyor.
Zegna'nın doğayı destekleyerek çalışan bir marka olarak ilginç bir yaklaşımı var. Sartori, geleneksel erkek giysilerini bu şekilde elde ediyor ancak bunlar sadece yönleri ve anlamları bakımından dönüşüme uğruyor. Yumuşak giysiler, dönüştürülebilir ceketlerdeki deri ya da kumaş yakalar iç düğmelerle tutturulduğu için çıkarılabilir yakalı, bu sebepten yakasız olarak da giyilebiliyor. İki düğmeyle kapanan bir yakaya sahip olan ve markanın kurucusuna gönderme yapılarak "The Count" adı verilen ceket ve yine, geleneksel takımlara yeni bir görünüm kazandıran blazerlar koleksiyonda yer alıyor.