İlk olarak bu yılın Haziran ayında piyasaya çıkan Gucci ve Harry Styles ortaklığı, 'Liberated Vanity' adlı ve 'rüya gardırop' konseptinden ilham alan tamamen yeni bir kampanyayı tanıttı. One Direction'dan solo sanatçı, söz yazarı ve şimdi aktör olan Harry Styles, dünya çapında bir fenomen haline geldi (ve bu sadece altın sesi yüzünden değil). Styles'ın modaya olan tutkusu, adından da anlaşılacağı gibi, inanılmaz derecede şık ve Harry Lambert'in yardım eli sayesinde Love On Tour dünya gezisinde birçok özel parçayı giyerek bir Gucci ilham perisi haline geldi. Şimdi, Gucci, Harry Styles ve Alessandro Michele, benzersiz bir ortaklık ve kapsül için yaratıcı kafalarını birbirine kilitlerken, olacaklara daha yakından bir bakış sunan HA HA HA kampanyasını açıkladı. HA HA HA (Harry ve Alessandro'nun ilk harflerini birleştirmenin sonucu) için Gucci, Styles ve Michele'den gelecek olanı kutlayan bir video için Mark Borthwick'i hem durağan görüntüler hem de videografi çekmesi ve videonun müziğini yönetmesi için görevlendirildi. Bir sandalye, bir bitki, bir kanepe ile Harry Styles'ın yer aldığı kampanya, koleksiyonun kendisi kadar tuhaf ve neşeli. Haziran ayında görücüye çıkan koleksiyon, kiraz ve kuzularla süslenmiş pötikareli kareli takımlar, ikonik Gucci Bamboo 1947 çantasına benzersiz bakışlar, olmazsa olmaz oyuncak ayı kolyeler, kitsch papyonlar, 70'lerin tonları, spor aşk kalp oyuklu botlar ve çok daha fazlasını içeriyor. Galler Prensi paltoları ve terzilik ceketleri ile formalite gelir, ancak her şeye Styles'ın nostaljiye olan sevgisi enjekte edilir. Styles bir basın açıklamasında, 'Bu projenin sonunda hayata geçtiğini görmekten çok mutluyum' diyor. 'Alessandro'yu yıllardır tanıyorum ve o her zaman en sevdiğim insanlardan biri oldu. Onu çalışırken izlemekten her zaman ilham almışımdır, bu yüzden arkadaşımla bu iş birliğini yapmak benim için çok özeldi.' diyor.