Mango, giyimde en büyük trendin kendine özgü bir tarz sahibi olmak olduğunu vurgulamak amacıyla; moda ve kültür alanında, kendine özgü giyim tarzlarııyla öne çıkan altı kişi ile iş birliği yapıyor. Mango'nun #BeanICON isimli yeni kampanyasının yüzlerinden Justin O'Shea sorularımızı yanıtladı... 1-Her zaman moda alanında çalışmak istedin mi? 4- Mango ile işbirliğiniz nasıl başladı? Mango, kendine özgü olmanın değerini vurguladığı karma kampanyası #BEanICON'u sunuyor. Bu sezon marka, hitap ettiği toplulukla daha yakın temasta olabilmek için, yeni kampanyasında toplam altı moda ikonu, influencer ve tasarımcıyla beraber çalışıyor. Her biri bize kendi şehirlerinde, Mango'nun Sonbahar/Kış 2019 sezon görünümlerini teker teker tanıtıyor. Çalışmanın sonucunda, her tür stilin, global ve sınır tanımayan moda dünyasında bir yeri olduğunu kanıtlayan bir kampanya ortaya çıkıyor. Böylelikle marka, yeni kampanyasındaki koleksiyonları aracılığıyla, bizi kendi stilimizi yaratmaya teşvik ediyor. Jeanne Damas, Veronika Heilbrunner ve Pernille Teisbaek kampanyaya dahil olan üç kadın. Kendine özgü farklı tarzlarıyla, kendi ülkelerindeki trendleri tanıtıyorlar. Daha önce birçok kampanyada Mango ile iş birliği yapan Jeanne, içindeki Paris'i bizlere yansıtıyor. Très chic stiliyle sonbahar görünümlerine sofistike bir dokunuş katıyor. Birçok sezondan beri bir #Mangogirl olan Veronika Heilbrunner, bizlere günün her saatinde harika kombinasyonlar öneriyor ve kuralların yıkılmak için var olduğunu hatırlatıyor. Gündelik kullanım için ise Pernille'in Skandinav Minimalizmi'nden ilham alan görünümleri ile seçimlerimizde yanılgıya yer olmayacak. Ünlü fotoğraf sanatçısı Dan Martensen, onları kendi şehirlerinde ve çevrelerinde resmederek bu altı kişiliğin hayatlarını, çevrelerini ve ilham aldıkları şeyleri bizlere yansıtıyor. Böylelikle, Londra, Kopenhag, Tokyo ve Paris bu çalışmanın arka fonu oluyor.