Siper Alın: Sezonun Popüler Güneş Gözlüğü Trendleri

Güneşe karşı siper alırken stil sahibi bir centilmen olduğunuzu kanıtlayacak, sezonun popüler gözlük trendlerini bir araya getirdik.

Fotoğraf: Getty

Yazı Ekin Kurbetçi

Yılın o vakti geldi: Güneşli günlere hazırlık. Aslında her mevsimde kullanabilirsiniz ve sezon dışında bu alışverişi yapmak daha mantıklı ama alışkanlık işte, güneş gözlüğü deneme isteği tam da bu aylarda geliyor.

Klasiklerden şaşmıyorsanız işiniz kolay. Wayfarer'ların ya da pilot gözlüklerinin zamanı yok. Temiz kullanılırsa bir güneş gözlüğünün ömrünü 2-3 yıl gibi düşünebilirsiniz. Üstelik biraz önce bahsettiğimiz gibi zamansız çerçevelere sahipseniz bu yılları son gününe kadar değerlendirebilirsiniz. Ancak gözlüğünüzü stil oyunun bir parçası haline getirmek isterseniz trendlere göz gezdirmekte her zaman fayda var. İşin içine biraz daha farklılık ve ayrıştırıcılık kattığınızda, trendlerin görünürlüğüne göre kullanım sıklığı ve ömrü kısalıyor tabii. Değer mi peki? Elbette!

Bu sezon güneş gözlükleri biraz sportif ve biraz da retro bir karaktere sahip. Spor ve sokak stilini buluşturan hibrit modellerin yanında sizi 90'lara ve 2000'lerin başlarına doğru bir yolculuğa çıkaracak tasarımlar da mevcut. Cesur modeller de yok değil. Görünümünüzü yükseltecek "o" parça için, bu yazın güneş gözlüklerinde aradığınızı bulabilirsiniz.

Güneşe karşı siper alırken stil sahibi bir centilmen olduğunuzu kanıtlayacak, sezonun popüler gözlük trendlerini bir araya getirdik.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.