Milano Erkek Moda Haftası'nda sunulan Zegna defilesinin girişi, tavan yüksekliğindeki cam pencerelerle korunan bir hava odasında kaşmir pullarının dönüp durduğu enstalasyonla markanın bu sezonki odağına dair bir ipucu sağladı. Amaç, konuklara şirketin Trivero'daki fabrikasında Oasi Kaşmir kumaş üretiminin önemli bir aşamasını göstermekti. İkinci işaret, koleksiyonun adıydı: Kaşmir Vahası. (The Oasi of Cashmere) Koleksiyonun yüzde 70'i değerli kumaş kullanılarak yapılmış ve yüzde 20'si diğer kumaşlarla karıştırılmış kaşmirden oluşuyor. Sanat yönetmeni Alessandro Sartori, koleksiyonun ön gösterimi sırasında, 'İnovasyon, elyaflardan ve bunların nasıl dokunduklarından ve işlendiklerinden geçer' diyerek, vizyonunu geliştirirken malzeme ve dokuların önemini vurguladı. 'Stil ve teknik el ele gider,' diye iddia etti. Aslında, bir defilenin etkisi ve heyecanı hakkında her zaman söylenecek bir şeyler vardır, ancak Zegna söz konusu olduğunda , kumaşlara dokunma ve Sartori'nin giysilerin ardındaki işlemler ve araştırmaları açıklamasını dinleme fırsatı başlı başına bir deneyimdir. Markanın imzası olan Oasi Kaşmir, yün buklet gibi görünecek şekilde işlendi, jarseler keçe benzeri veya fırçalanmış ve iğnelenmiş yüzeylerle gösterildi. Kaşmir elle sıyrıldı ve yün gibi görünmesi için işlendi, başka bir teknik ise Casentino yünü gibi görünmesini sağladı.