Murat Boz - Mayıs 2016

Esquire Mayıs sayısı ile yine dopdolu..

Olgun, Kararlı ve Mutlu
MURAT BOZ
BUNDAN TAM 10 YIL ÖNCE MÜZİK PİYASASINDA ADINI DUYURDUĞUNDA, BUGÜNKÜ KARİYERİNİ ELDE EDECEĞİNİ TAHMİN ETMİŞ MİYDİNİZ BİLEMEM AMA KENDİSİNDE BİR 'IŞIK' OLDUĞU YADSINAMAZ BİR GERÇEKTİ. MÜZİK KARİYERİ, YARIŞMA JÜRİ ÜYELİĞİ, SİNEMA OYUNCULUĞU DERKEN ÜÇ KARPUZU BİR KOLTUĞA SIĞDIRMAYI BAŞARAN MURAT BOZ, BU ARALAR TIPKI YENİ ALBÜMÜNÜN ADI GİBİ 'JANTİ' BİR DURUŞ SERGİLİYOR.
RÖPORTAJ SEDA KARAN
FOTOĞRAF MEHMET ERZİNCAN
MODA EDİTÖRÜ DUYGU ALTIPARMAK


Söz konusu kapak çekimi oldu mu, röportajı yapacak kişiyi (isterse o güne kadar 100 kez röportaj yapmış olsun, fark etmez) gereksiz ve tatlı bir heyecan sarar. Tıpkı bu röportaj gibi… Gerek yazılı ve gerekse görsel medyada izlediğim kadarıyla kendisini sempatik ama bir o kadar da havalı ve uzak bulduğum bir gerçek(ti). Ne de olsa bugün Türkiye'nin en çok konuşulan pop starlarının başında geliyordu. Üstelik sadece müzik piyasasını değil tam iki filmde birden rol alarak oyunculukta da rüştünü ispat etmişti. Murat Boz'dan bahsediyorum... Çekim boyunca gözlemlediğim ve ertesi gün yaptığımız röportajdan sonra fark ettim ki, meğer hiçbir şey göründüğü gibi ya da kulağa çalındığı gibi değilmiş. Onun derdi kendisiyle; içindeki hırsı, sadece kariyerindeki başarısı için kullanıyor. Üstelik son derece komik ve aynı zamanda sempatik…
PROFİL
Yükseliş Dönemi
AMY ADAMS
Bu yetenekli ve güzel kadın, kariyerindeki yükseliş döneminin henüz başında. Geçmişinde 'ayakta kalmak' için bir işten diğerine koşturan Amy Adams, şimdilerde tamamen hedef odaklı çalışıyor. Çok değil, 2020'ye kadar onu zirvede görmek, emin olun hiçbirimizi şaşırtmayacak!
Yazı Tolga Akyıldız


MODA
SAKİNLİĞİN ASİ TARAFI
Tiril tiril keten gömleklerin uçuşması, ince trikoların iddialı duruşu, beyazın hâkimiyeti, bej tonlarının iyiden iyiye kendini belli etmesi… İşte tüm bunların bir sebebi var: Yaz'ın gelmesi. Trendlerin adeta birbiriyle yarıştığı İlkbahar-Yaz 2016 sezonunda rahat, özgür ama bir o kadar da iddialı giyinmeye hazırlıklı olun. Özellikle de formunuzu koruma konusunda ciddiyetinizi koruyun. Zira bu yaz yeri geldiğinde baştan ayağa sadece beyaz ya da sadece bej tonlarında giyinmiş olabileceksiniz.
MODA EDİTÖRÜ DUYGU ALTIPARMAK
FOTOĞRAF SAFFET VATANSEVER


HİKÂYE
TEŞRİFATÇI

En sevdiklerim sinemaya grup halinde gelenler. En aşağı beş altı kişi olmalı ki, işim kolaylaşsın. "Buradan itibaren beş kişi." diye yerlerini gösteririm ve kendi aralarında muhabbete dalmış şekilde yerlerini alır, abdesthane ibriği gibi sıralanırlar. Zaten öyle aralara maralara sıkışamayacaklarından, "Kardeş bizi şuraya alsana.", "En arkada boş yer var mı? Bileti yanlış almışız." gibi saçmalıklarla beni uğraştırmazlar. Ben, restoran sahibi miyim? Esnaf lokantasında mıyız? "Kardeş bizi şuraya alsana." ne demek? Hangi çağda yaşıyoruz? Biletini bile akıllı telefonunla almışsın, poponu koltuğa koyunca mı aklın başına geldi?
YAZI TOLGA ÜYKEN



Yeni Nesil Tüketim
Çılgınlığına Karşı
BİLGİ DİYETİ
İster TV ister İnternet yoluyla olsun, bilgiyi aşırı tükettiğimiz bir dönemdeyiz. Merak ediyoruz ve sorguluyoruz: Peki, bilgi obezliği ve tehlikeleri karşısında tıpkı yemeklerle ilişkimizdeki gibi bir bilgi diyeti yapmamız mümkün mü?
YAZI ÖZGE DİNÇ



SEYAHAT
BATI YAKASI'NIN EN GÜZEL HİKÂYESİ:
SAN FRANCISCO
DİK YOKUŞLARI, SİSLER İÇİNDEKİ GOLDEN GATE KÖPRÜSÜ VE FISHERMAN'S WHARF'TAKİ TÜM GÜNE YAYILAN HAREKETLİLİK… SAN FRANCISCO'DA SİZİ YALNIZCA BUNLAR KARŞILAMAYACAK. BİRBİRİNDEN GÜZEL VİKTORYEN EVLER VE ABD'NİN EN BÜYÜK ÇİN MAHALLESİ DE, BİR SABAH MUTLAKA SAN FRANCISCO'DA UYANMANIZ İÇİN BAHANENİZ OLABİLİR.
YAZI TÜRKAN DOĞAN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.