Business Class: Esther Levi
Selüloz hammaddeden ürettiği birbirinden şık ve çevreye duyarlı üniseks tasarımlarla Türkiye’den dünyaya açılan tekstil markası Epidotte’un (www.epidotte.com) kurucusu Esther Levi’yle eğitim hayatından iş dünyasına birçok konuyu konuştuk.
- Bu Ay Dergide
- Cuma 16:00 | 21 Eylül 2018
HAZIRLAYAN KAAN SANCAR
FOTOĞRAF BETÜL YAZICIOĞLU
Yaş 31
EĞİTİM
2005-2010 İstanbul Bilgi Üniversitesi İşletme-Ekonomi Bölümü
2011-2012 Istituto di Moda Burgo (Milano, İtalya) – Moda Tasarımı
2012-2013 LCC Istanbul – Moda Tasarımı
KARİYER
2010-2016 Levinson Leather & Fur – Tasarımcı
2016- Epidotte – Kurucu
PROJELER
Levinson Leather & Fur bünyesinde;
2012- 2014 Sonia Rykiel – Üretim Asistanı Alice + Olivia – Üretim Asistanı
2013 Lug Von Siga – Üretim Asistanı Simay Bülbül – Backstage
2014 – 2015 Peter Pilotto – Üretim Asistanı
"Sanatsal yanı daha ağır basan biri olarak üniversitede farklı bir yönümü geliştirmek istedim ve işletme-ekonomi bölümünü seçtim. Bu, hem iş hayatımda hem de Epidotte'u ortaya çıkarmamda bana büyük katkı sağladı."
"Aile şirketimiz 'Levinson Leather & Fur'de altı yıl boyunca tasarımcı olarak çalıştım ve burada birçok tecrübe edindim. Girişimci yanımı da bu dönemde keşfettim."
"Yağlı boya resim yapmak, kitap okumak, gazete ya da dergilerden kestiğim parçalarla kolaj çalışmaları yapmak ve çıktığım seyahatlerle yeni yerler keşfetmek hobilerimden bazıları. Hepsi, aynı zamanda yaptığım işte bana ilham kaynağı olan uğraşlar."
"Altı yıl boyunca deri ve kürk işinde çalışmak dünyaya bakış açımı oldukça değiştirdi ve Epidotte'u kurmamda etkili oldu. Epidotte'u kurarak içimde var olan 'doğal ve sade' özlemini ürünlerimle hayata geçirmek
"Epidotte, dengeli tüketimi savunan ve çevreye duyarlı üniseks moda ürünleri ve dekorasyon eşyaları tasarlayan bir marka. %100 selülozdan ürettiğimiz ürünlerimiz geri dönüştürülebilir; özel yapıları sayesinde de su ve yırtılmaya karşı da dayanıklılar."
"Doğayı sevip koruyan, keşfetmeyi seven, organik yaşayan, tarz sahibi ve yaratıcı olan her yaştan insanı hedef kitlesi olarak gören markamız için uzun vadedeki hedefimiz dünya geneline yayılmış bir girişim haline gelmesi ve farkındalık yaratması."