Lacoste'un timsahı yerini arkadaşlarına bırakıyor

Fransız giyim markası Lacoste'un logosu nesli tükenen hayvanlar için değişiyor.

İklim değişikliği pek çok canlı türünü tehdit ediyor. Örneğin geçtiğimiz yıl iklim değişikliği nedeniyle ilk kez bir memeli türünün soyu tükendi.

Fransız giyim markası Lacoste'un ikonik timsahı bu duruma dikkat çekmek için değişiyor. Lacoste, bir süreliğine ikonik timsah logolarından vazgeçiyor ve nesli tükenmekte olan hayvanlar için yer açıyor. Yapılan açıklamaya göre, nesli tükenmekte olan 10 hayvan markanın polo yaka tişörtleri üzerinde yer alacak.

Sınırlı sayıda üretilen beyaz polo yaka tişörtlerden yalnızca 1775 tane var, bu da nesli tükenmekte olan hayvanların sayısına denk geliyor. Örneğin, Anegada iguanasının kullanıldığı tişörtlerden 450 adet, Vaquita yunusu olan tişörtlerden ise 30 adet basılmış. Bu sayılar da, o hayvandan dünyada ne kadar kaldığı anlamına geliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.