Güvenli tatil için planınızı yapın

Mivara Luxury Resort & Spa, yeni sezon için yenilendi.

Ankara İsmail Çelik İnşaat Şirketler Grubu ve Bursa Harput Holding ortaklığıyla Bodrum'un Gündoğan koyunda 2016 yılında hizmet vermeye başlayan Mivara Luxury Resort & Spa, yeni sezon için yenilendi. Ortaklığın dünya standartlarındaki hizmet anlayışı ve yenilikçi vizyonuyla sektöre kazandırdığı otel, pandemi dönemini fırsata dönüştürerek başlattığı yenileme çalışmalarını tamamladı. Ramazan Bayramı'ndan itibaren misafirlerini ağırlamaya başlayacak.

Üst düzey hizmet anlayışıyla bölgenin sayılı tesislerinden biri olarak gösterilen Mivara Luxury Resort & Spa, ultra lux villaları ve premium residence'larının satışlarını tamamladı. Yerli turistin yanı sıra mayıs ve haziran ayları için ağırlıklı olarak Avrupa'dan, temmuz-ağustos için Ortadoğu'dan, eylül-ekim dönemi için ise BDT coğrafyasından oldukça yoğun bir rezervasyon aldı. #mostrealluxury mottosu ile yazı karşılayacak olan otel, geniş misafir kitlesiyle bölgenin ziyaretçi trafiğinin fotoğrafını çekecek.

İsmail Çelik Şirketler Grubu'nun inşaat sektöründeki 45 yıllık, tekstilde Avrupa'nın sayılı üreticileri arasında gösterilen Harput Holding'in yarım asrı aşan köklü tecrübesinin bir yansıması olan Mivara Luxury Resort & Spa, pandemi koşullarında başlayacak yeni sezona çok iyi hazırlandı. 2019 ve 2020 yıllarında Tripadvisor tarafından Traveller's Choice ve Mükemellik Ödülü'ne layık görülen Mivara Luxury Resort & Spa, yeni açılacak Uzakdoğu restoranı Minami, tümüyle değişen lobby'si, beach bölümüne eklenen açık barı, yeni Kids Club'ı, kapalı SPA'sına eklediği açık SPA'sı ve butik patisserie ile baştan sona yenilendi. Başlattığı dijital dönüşüm hareketi ve aldığı üst düzey hijyen tedbirleriyle de yeni dönem hazırlıklarını tamamladı.

PANDEMİYİ FIRSATA ÇEVİRDİ
Mivara Luxury Resort & Spa olarak 2016 yılından bu yana verdikleri üst düzey hizmetle yerli ve yabancı turist açısından kemikleşmiş bir misafir kitlesine ulaştıklarını vurgulayan Mivara Luxury Resort & Spa Genel Müdürü Mete Üsküdarlı, "Turizm sektörünü oldukça zorlayan pandemiyi fırsata dönüştürerek otelimizde bir yenilenme ve dijital dönüşüm hareketi başlattık. Yapmış olduğumuz bu yatırımlarla yenilemenin ilk etabı tamamlanmış oldu. Yeni üst düzey donanımlar ekledik. Dijital bir yüze sahip olduk. Uzakdoğu restoranımız Minami'yi bu sene sezonla birlikte açıyoruz. Beach bölümüne açık bar, kapalı SPA'mıza açık SPA ekledik. Lobby kısmını yeniledik. Yeni Kids Club ve butik patisserie ile yeni yüzümüzü tamamladık. Aldığımız üst düzey hijyen tedbirleriyle de yeni döneme çok iyi hazırlandık" diye belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.