Johnny Depp - Amber Heard Davası Sırasında Dior Sauvage'a Talep Arttı
Johnny Depp, eski karısı Amber Heard ile yaptığı iftira davası boyunca kokunun yüzü olarak kaldı.
WWD'nin Hey Discount'tan aktardığına göre Depp'in yüzü olduğu Dior'un Sauvage kokusuna yönelik talep, duruşmaların başlamasından bu yana geçen haftalarda patlama yaşadı. Yalnızca bir ayda, koku için Google aramaları yüzde 48 artarak Mart'taki 823.000 olan aramalar, davanın başladığı ay olan Nisan ayında 1,2 milyona çıktı.
Halkın davayı büyük ölçüde sosyal medya üzerinden takip etmesiyle birlikte, duruşmaların başlamasından sonraki haftalarda TikTok koku için görüntüleme de yüzde 63 artarak toplam 209 milyon izlenmeye ulaştı ve böylece uygulamada en çok görüntülenen koku oldu.
İlginin artması, Sauvage'ın Google arama verileri ve sosyal medya rakamları açısından dünyanın en popüler ikinci kokusu olduğu anlamına geliyor. Parfüm, Maison Francis Kurkdjian'ın Instagram hashtag'leri açısından onu aşan Baccarat Rouge 540'tan sonra ikinci sırada yer alıyor, ancak Sauvage, geçen yıl yaklaşık 12 milyon ile yıllık Google aramalarının neredeyse iki katını oluşturuyor.
Depp, 2015'teki lansmanından sonra kokunun yüzü oldu. Parfümün adı eleştirilere maruz kaldı ve Dior, Fransız lüks markası için de eleştirilere yol açan bir karar olan yasal mücadelesi boyunca Depp'in kokunun yüzü olarak kalmasını sağladı.