Hailey Bieber'ın Modelden Girişimciye Dönüşümü

Hailey Bieber Forbes'ın "En başarılı 30 yaş altı 30 kişi" listesinde yer aldı.

Hailey Bieber, kısmen cilt bakım markası Rhode Skin sayesinde Forbes '30 under 30' sınıfında yer alıyor.

2020'de kurulan ancak 2022 baharında lanse edilen Rhode Skin, Bieber'ın cilt bakımla ilgili bilgisinin bir kanıtı olarak doğdu. Rhode cilt bakımı yaratıcısı, Forbes'a yüz ve güzellik konusundaki uzmanlığını diğer markalara ödünç vermek için harcadığı onca zamandan sonra, sürücü koltuğunda olmanın gerçekten iyi hissettirdiğini söyledi. Bieber, "Bütün bu sürecin en sevdiğim yanı yaratıcı süreç. Ve yaratıcı süreçten ben sorumlu olacağım" dedi. "Çoğu zaman adımı ve yüzümü başkalarının yaratıcı süreçlerine ödünç verdim ve bunun aslında benimkini birçok yönden geliştirmeme yardımcı olduğunu düşünüyorum. Sorumlu olan kişi olmak çok güçlendirici hissettiriyor." dedi.

700 BİN KİŞİLİK BEKLEME LİSTESİ

Rhode, Haziran ayında 30 doların altında üç ürünle resmen lanse edildi. Forbes, markanın ilk çıkışından bu yana 700.000 kişilik bir bekleme listesi oluşturduğunu iddia ediyor. Model ve güzellik girişimcisi, satış noktasına şirketinin bu yıl sekiz rakamlı bir gelir elde etmek için "yolda" olduğunu söyledi.

Rhode, yalnızca üç ürün satıyor: dudak bakımı, vücut nemlendiricisi ve cilt nemini desteklediği söylenen bir parlatıcı sıvı. Forbes, Bieber'ın hattının en son ürün stoğunda saniyede 36 birim sattığını bildirdi. 17 yaşında modelliğe başlayan Bieber bile kendi başarısına şaşırmış görünüyor ve Forbes'a başlangıçta potansiyeli hakkında kendinden şüphe duyduğunu söyledi.

Şarkıcı Justin Bieber ile evli olan Bieber, "Aklımda olan şey çok ciddiye alınmama korkusuydu" dedi. "Bir kurucu olarak, bir girişimci olarak beni ciddiye alan var mı?"

RHODE, HAILEY BIEBER'IN GÖBEK ADI

Aktör Stephen Baldwin'in kızı stratejik olarak filizlenen iş imparatorluğunu kendi başına kuruyor gibiydi. Markaya, evlenmeden önceki soyadı vermek veya kocasının soyadına güvenmek yerine, anne tarafından geçen ikinci adı olan Rhode'un adını verdi.

Dudak kitleri piyasaya sürüldükten birkaç dakika sonra tükenen Kylie Jenner gibi, Bieber da ürünlerini doğrudan tüketiciye satmak için sosyal medyasını yaklaşık 50 milyon takipçiden yararlandı.

Bu arada, güzellik patronu Jenner, 2019'da, adaş markası Kylie Cosmetics için henüz 21 yaşındayken Forbes tarafından dünyanın en genç "kendi kendine yeten" milyarderi ilan edildiğinde neredeyse interneti salladı. Ancak bir yıl sonra Forbes, Jenner'ın işinin büyüklüğünü ve gelirini abarttığını ve o zamanki net değerinin aslında milyar dolarlık sınırın altında kaldığını bildirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.