Harry & Meghan Netflix'in En Çok İzlenen Belgeseli Oldu

Prens Harry ve Meghan Markle'ın belgesel dizisi Netflix rekorlarını kırdı.

Prens Harry ve Düşes Meghan'ın merakla beklenen belgesel dizisi Harry & Meghan geçen hafta gösterime girdi ve şimdiden Netflix rekorları kırdı.

Gösterinin I. Cildi, 81,55 milyon saat izlenme ile giriş yaptı; bu, akış hizmeti başına bir prömiyer haftasındaki herhangi bir belgesel başlığının en yüksek izlenme saati.

Oscar adayı yönetmen Liz Garbus tarafından yönetilen belgesel dizisi aynı zamanda dünya çapında yayınlanan iki numaralı İngiliz televizyon dizisi ve 85 ülkede En İyi 10 TV listesinde yer aldı.

Prens William ve Galler Prensesi Catherine'in izleyenler arasında yer almadığını bilsek de Birleşik Krallık'ta da bir numara.

Dizinin Netflix'te yayınlanmasından sadece dört gün sonra, 28 milyondan fazla hane ilk üç bölümü izlemişti.

Gösterinin I. Cildinde Sussex Dükü ve Düşesi, aşk hikayelerinden ve Kaliforniya'daki evlerinde iki çocuklarıyla geçirdikleri mütevazı yaşamdan bahsediyor ve onları kıdemli kraliyet rollerinden ayrılmaya iten şeyin ne olduğunu anlatıyor.

Cilt II, özellikle çiftin Harry'nin kraliyet ailesinden yabancılaştığı iddiasıyla ve potansiyel olarak onlarla ilişkilerinin şu anda nasıl göründüğüne dair çok daha fazla drama vaat ediyor.

Belgeselin ikinci bölümünde Prens Harry izleyicilere "Kardeşimi korumak için yalan söylemekten mutlu oldular" derken eşi "Kurtlara atılmıyordum, kurtlara yem oluyordum" diyor. "

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.