Kusursuz deneyim

Her modeliyle çıtayı daha da yükseğe çıkarmayı başaran Lamborghini, sürek avına devam ediyor! Karşınızda, Aventador S Roadster...

Yazı: Onur AKÇAY

Aracın özelliklerinden önce markanın otomobili nasıl tanımladığına bir bakalım; 'Aventador S Roadster, kardeşi Aventador S'in teknolojik özelliklerini ve sürüş dinamiklerini, heyecan verici bir açık hava deneyimiyle bir araya getiriyor.' Bizce gayet net bir tanımlama. Çünkü otomobil, roadster karakterini yansıtan özelliklerin yanı sıra, Aventador S'in ayırt edici tasarımını da koruyor. İçerideki V12 motorun sergilenmesi içinse şeffaf bir seçenek sunuluyor. V12 güç ünitesinin sesini duymak isteyen sürücüler için, elektrikli arka pencere tek bir düğmeyle açılabiliyor. Ağırlığı 6 kg'dan az olan şık, çıkarılabilir açılır tavan panelleri, otomobilin yolcularına maksimum kabin alanı sağlamak için dışbükey olarak tasarlanmış. Mat siyah karbon fiberle işlenen tavan için, çok parlak siyah, parlak çıplak karbon fiber ve pek çok 'Ad Personam' seçeneğinin yer aldığı opsiyonel spesifikasyonlar sunuluyor.

Aventador Roadster'in 'S' eki, yeni modeldeki tasarım ve teknoloji ilerlemelerini ifade ediyor. Roadster; dört çeker sistemi, yeni aktif süspansiyon, yeni dört tekerlekten yönlendirme sistemi ve Aventador S Coupe'de getirilen yeni 'EGO' sürüş modunu kullanıyor. Yeni değişken süspansiyon sistemi direksiyon ve gövde kontrolünü optimize ederken, denge ve zemin sertliği maksimize ediliyor. Aventador S Roadster'in dört farklı sürüş modu, çekiş, direksiyon ve süspansiyon yönetimi sayesinde otomobilin tüm karakterini değiştiren 'STRADA', 'SPORT', CORSA' ve yeni 'EGO' modlarından birini seçme imkânı sunuyor. En dikkat çeken yeni EGO seçeneği sayesinde sürücü, her moddaki tercih ettiği kriterleri kendi sürüş stiline uygun olarak ayarlayabiliyor. 0-100 km/s hızlanmasını 3 saniyede gerçekleştiren ve kardeşi gibi 350 km/s maksimum hıza çıkan Aventador S Roadster, Coupé'den sadece 50 kg daha ağır. 6.5 litrelik V12 motoru, Coupé gibi 740 beygir güç üretiyor ve 5.500 d/d'de 690 Nm maksimum tork sağlıyor. 7 vitesli hafif şanzıman sistemi Bağımsız Vites Kolu (ISR), 50 milisaniyeye varan sürelerde otomotikleştirilmiş vites değişimleri sağlıyor. Karbon seramik frenler aracın standart özelliği olarak sunuluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.